Het blijven dieren en geen fietsen. Het kan altijd gebeuren toch. Als mensen ook zo denken als je paard schrikt op de weg en dan gewoon tegen je aanrijden, ben je ook niet blij als ze zeggen, Het beest hoort te luisteren. Als we met zijn allen eens proberen wat vriendelijker dingen op te lossen dan is de wereld een stuk prettiger om in te leven, Ieder mens en ieder dier maakt wel eens fouten. Het schoppen van een dier zegt eigenlijk genoeg over diegenen die er alleen al bij nadenken om dit ook te doen. Dan ben je niet zo'n prettig iemand.
Esmeralda schreef:losloop gebied of niet, honden hebben te luisteren, losloopgebeid is geen vrijbrief om dit soort dingen te veroorzaken. Al heb je uiteraad wel eerder dan wanneer ze aangelijnt zijn. Zeg ook eerlijk, wanneer een hond op mijn af komt en aan mij zit ( ruikt of wat dan ook) dan krijgt die toch ook wel een duw of schop van me. Ben daar totaal niet van gedient. Mensen moeten rekening houden dat niet iedereen zijn of haar hond leuk vind, omdat je er toevallig ook loopt met een hond ( of zonder)