Beesten op bed...am I weird?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:43

mistery schreef:
Voor mensen met een relatie en beesten in bed... Dat werkt toch niet?! Hebben jullie dan nooit sex of doen jullie dat gewoon gezellig met de beestenbende erbij? Ik hoef echt mijn hond er niet bij te hebben als we aan het rampetampen zijn hoor.

Alsof je alleen seks kan hebben in bed. :+

Maar hier zijn ze ook altijd meteen weg, dat weten ze precies hoor. :j

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:48

RedPassion schreef:

Hihi, idd, ze willen het niet eens zien :P

Mindfields

Re: Beesten op bed...am I weird?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:51

Onze ene kat blijft gewoon liggen hoor :D Maakt hem geen 'bal' of 'reet' uit.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:58

Mindfields schreef:

:D :D :D

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:02

zo lang die kat maar niet gaat spelen met die "bal" noor :D :D

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:24

@kimmie261
Haha ik moest erg lachen om jou 4 persoons bed..Ik wou al vragen hoe groot jou bed wel niet moest zijn met die grote honden op je bed..

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:25

Poezel slaapt ook vaak bij ons op bed, vind ik gezellig en zij ook :D.

Langcara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:07

He redpassion, hier collega weirdo: ik heb ook graag mijn honden op bed. Is warm en gezellig. En heus niet vies!

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:14

RedPassion schreef:
mistery schreef:
Voor mensen met een relatie en beesten in bed... Dat werkt toch niet?! Hebben jullie dan nooit sex of doen jullie dat gewoon gezellig met de beestenbende erbij? Ik hoef echt mijn hond er niet bij te hebben als we aan het rampetampen zijn hoor.

Alsof je alleen seks kan hebben in bed. :+

haha ja echt he! Die kat van ons gaat serieus de gang op of naar boven en komt even later weer terug! :')

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:04

Inderdaad, mijn katten vertrekken ook vrijwillig zodra er iets te veel bewogen wordt in bed. "Oh, gingen we nog niet slapen?"
De hond ligt meestal in de deuropening te slapen. Het zal hem een worst wezen of wij het bed aan het verbouwen zijn. :D
Al heb ik wel 1 keer de slappe lach gekregen. Wij druk bezig, ik doe op een gegeven moment mijn ogen open en keek recht in de smoel van de hond die zijn neus op het bed had gelegd, vlak naast mijn gezicht. Heb hem toen wel even vriendelijk verteld dat dat niet de bedoeling was.

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 02:12

ik vindt het ook nooit zo fijn als er katten op me bed hebben gelegen, maar mijn hond lag altijd op bed bij mij als hij mee naar boven ging. vriendlief vond dat ook niet leuk maar nu mist hij hem wel elke keer.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 03:09

Hier slaapt de hond alleen bij mij als ik alleen moet slapen, anders vind ik het veel te krap! Maar hij kruipt altijd in mijn knieholten, heerlijk! :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 08:34

Zoenen doe ik trouwens ook wel hoor, maar op zijn koppie en verder niet. Lees weleens van mensen die hun hond in hun gezicht laten likken, brrrrr. Dat vind ik wel echt smerig, zeker als je ziet wat honlief zoal uitspookt met die tong :\

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 08:41

MandyR schreef:
Inderdaad, mijn katten vertrekken ook vrijwillig zodra er iets te veel bewogen wordt in bed. "Oh, gingen we nog niet slapen?"
De hond ligt meestal in de deuropening te slapen. Het zal hem een worst wezen of wij het bed aan het verbouwen zijn. :D
Al heb ik wel 1 keer de slappe lach gekregen. Wij druk bezig, ik doe op een gegeven moment mijn ogen open en keek recht in de smoel van de hond die zijn neus op het bed had gelegd, vlak naast mijn gezicht. Heb hem toen wel even vriendelijk verteld dat dat niet de bedoeling was.

:D Charmant is dat ja...

Wij hebben dat probleem niet zo, want ik ga meestal veel eerder naar bed dan mijn vriend... Ik ben rond 10 uur, half 11 uitgeteld en hij is dan echt nog niet moe.
wij doen onze euhm... nachtelijke actie... dus sowieso op een ander tijdstip dan voor we gaan slapen :D Dus dan zijn de honden gewoon helemaal niet erbij in de buurt :D

Vannacht had ons kleintje (JR reutje van 11 maanden) ook een actie...
Ik wordt om 3 uur ofzo wakker, staat hij bovenop mij met een sok in zijn bek te wachten tot ik wakker werd. De bewuste sok, die mijn vriend gisteren aan heeft gehad, hing dus IN mijn gezicht... :') heel fijn...
Toen ik mijn ogen open deed begon hij zo hard te kwispelen dat zijn kont er zowat afviel :')
Ik kon er bijna niet omheen en moest ook echt lachen omdat het zon ontzettend schattig & grappig gezicht was, maar jammer voor hem is het toch niet doorgegaan 8-) Nee, je mag niet op het vrouwtje staan en zeuren, EN het vrouwtje wil slapen, dus jij gaat ook slapen :D
Hij is toen heel demonstratief tussen ons in gaan liggen terwijl dat eigenlijk niet paste, onder de dekens... doet hij normaal niet zo vlug maar ik denk dat hij boos was haha :)

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 08:46

Mijn katten slapen onder de dekens in mijn armen, heerlijk! Een hondje ruikt misschien keer maar di zou zeker boven de dekens mogen slapen dan.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 08:50

Mars schreef:
Zoenen doe ik trouwens ook wel hoor, maar op zijn koppie en verder niet. Lees weleens van mensen die hun hond in hun gezicht laten likken, brrrrr. Dat vind ik wel echt smerig, zeker als je ziet wat honlief zoal uitspookt met die tong :\

Een hondentong is schoner dan een mensentong, dus wat dat betreft is zoenen met je vriend smeriger :D

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 08:56

Buiten dat ik haren in bed niet echt prettig vind,zou ik gewoon geen oog dichtdoen als ik een hond of kat in bed had.Ik hou zelfs in mijn slaap rekening met een ander,ik zou dus de hele nacht bezig zijn met kijken of ik niet iets of iemand dooddruk.verder wordt ik ook erg snel wakker.Nee,niks voor mij.

Voor een poos terug liet mijn man onze jonge herder mij wakker maken op een ochtend.Zoek vrouwtje maar.zoek!
De hond ziet me,springt op bed en piest het uit van geluk :')

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 11:47

Wennii schreef:
Vannacht had ons kleintje (JR reutje van 11 maanden) ook een actie...
Ik wordt om 3 uur ofzo wakker, staat hij bovenop mij met een sok in zijn bek te wachten tot ik wakker werd. De bewuste sok, die mijn vriend gisteren aan heeft gehad, hing dus IN mijn gezicht... :') heel fijn...
Toen ik mijn ogen open deed begon hij zo hard te kwispelen dat zijn kont er zowat afviel :')
Ik kon er bijna niet omheen en moest ook echt lachen omdat het zon ontzettend schattig & grappig gezicht was, maar jammer voor hem is het toch niet doorgegaan 8-) Nee, je mag niet op het vrouwtje staan en zeuren, EN het vrouwtje wil slapen, dus jij gaat ook slapen :D
Hij is toen heel demonstratief tussen ons in gaan liggen terwijl dat eigenlijk niet paste, onder de dekens... doet hij normaal niet zo vlug maar ik denk dat hij boos was haha :)

_O- _O- _O- How cuuuuuute!!

Onze katten zijn écht heel netjes, die slapen op bed, boven de dekens, op hun eigen deken. Ze gunnen ons onze 'privacy' :P en willen pas wat van ons als de wekker is gegaan. Of dat nu om 05u is of om 13u ;).

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 15:29

Mindfields schreef:

:') :') :')

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 15:59

Poezebeest hier geeft ook geen kick, totdat de wekker én mijn telefoon blért. Als ik dan nog steeds lig te snurken komt ze wel vrolijk mee bléren. En als zelfs dat me niet wakker maakt gaat ze op zoek naar mijn grote teen en bijt ze daar in totdat ik wakker word :') . Erg handig, ik ben nogal goed in het vinden van uit,- en snoozeknopjes en verslaap nogal eens. Nu met mijn huidige kat is dat over. Die heeft geen snoozeknop en al helemaal geen uitknop, bovendien is ze snugger genoeg om buiten handbereik te blijven. Ik heb namelijk al meer dan eens geprobeerd de kat uit te zetten := .

Dat verhaal van Wennii is ook wel een giller hoor :D . Maar wat is goorder, de sok van je vriend voor je neus, of de kont van je kat in je neus. Krijg je ervan als je je kat Muts noemt. Dan gaan ze zich naar hun naam gedragen en liggen ze het liefst op je hoofd. Nu kan ik heel veel hebben, maar als zo'n poepgat letterlijk op je neus geparkeerd wordt houdt 't op. Ik heb grenzen >;) .

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:01

vannacht lagen beide katten weer heerlijk naast me. Gelukkig hebben die nooit de traditie voortgezet die ze als kitten een tijdlang wel volhielden, namelijk nachtelijks over en onder het bed spelen. Ze gaan nu gelukkig gewoon slapen.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:26

Hier ligt de grote kater Myrddin beneden op een kussentje te slapen s nachts. Nemesis de poes ligt bij mijn vriend op het voeteneind en de kale kat Khalid ligt meestal bij mij onder de dekens. Lekker warm kruikje. ;) Ik vind het zo gezellig die katten op bed. Jammer dat Myrddin het bed al te vol vind. :D

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:32

ik ben het helemaal met je vriend eens. Dieren horen niet in je bed. Bah.

Onze hond (dogo canario) mag niet eens boven komen. En beneden is hij ook niet overal welkom.
Vind dat onwijs goor ook met mijn zoontje die kruipt dan door de haren en als onze hond boven zou komen slaapt hij zelfs in de haren.
Nee hoor het zijn dieren die horen, vind ik, niet in je bed.

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:36

De kat ligt altijd op de dekens tegen mijn knieholte aan , alleen heeft meneer de gewoonte om er om s'nachts drie uur uit te gaan om vervolgens voor het raam te gaan klieren omdat hij naar buiten wilt , ik doe tegenwoordig in mijn slaap het raam open en dicht heb het niet eens meer door.. :D

Moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat de hond erbij ligt dat vind ik dan weer niets die mag ook niet boven komen trouwens, tja de kat heeft het voor het zeggen hier.. ;)

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:47

Nee, bij mij geen hond in bed! Hondlief mag gerust op de bank liggen, dat vind ik wel gezellig. Haart gelukkig ook niet veel, maar ik wil graag mn bed voor mezelf houden of met mn vriend delen.