Tiggs schreef:@Stybba: Dankje!
Katten zijn dus niet gevoelig voor bijvoorbeeld een salmonella-infectie?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
F_Orumster schreef:Ik zag Orijen niet laatst bij de dierenwinkel, zal even beter kijken/bij een andere.
Die staat me goed aan. Ook haar prins brokjes eet ze amper.
Royal canin at ze goed, maar das weer zonde geld want dat is niet zo heel goed.
Als ik het niet kan vinden, super bedankt voor je aanbod!
Nu na een paar avonden snapt ze dat ze niet meer een natje krijgt 's avonds en jammert ze niet meer.

Stybba schreef:Ik heb mijn katten sinds een paar weken echt helemaal over op kvv (wel nog wat gemengd met wat voer uit blikjes van Almo Nature). Ik ben nog een beetje aan het orienteren welk(e) merk(en) ik wil voeren. Ik kan makkelijk komen aan Prince en Carnibest, maar op bestelling bij een dierenwinkel ook aan Haaksbarf en via internet kan ik makkelijk aan Tinlo komen. Nadeel van het laatste is dat het moet worden thuisbezorgd (omdat er geen plekken dichtbij zijn waar ik het kan ophalen) en dat ik er dus echt voor thuis moet zijn. Buuf zal niet echt blij zijn met een groot diepvriespakket
Voordelen van het vers voeren merkte ik al erg snel: kattenbak stinkt minder, minder drolletjes en ze drinken minder dan met brok (maar plassen wel normaal).

Eightlegged schreef:Ik voer mijn kat Orijen en dat bevalt prima. Het is eigenlijk ook een beetje gemakzucht, ik voer het namelijk aan mijn fretten, dus die zak staat hier toch. Maar ze doet het er goed op dus ik zie geen reden om iets anders te proberen. Vers vertikt ze te eten, blik ook en veel soorten brok mot ze ook al niet.
keona schreef:je hebt ook de goedkoperen van de supermarkt rodi en smuldier,kun je misschien ook gebruiken om af te wisselen.kijk wel je hebt complete versies en enkelvoudige.
Ik weet niet hoe het met de dikke honden zit. Let eerlijk gezegt nooit op honden