Mocht je leuke fotos hebben van je verblijf en nijnen, zie ik die graag via pb

Die dwergjes zijn errug leuk !! Alleen wel errug klein voor bij een FH
Maar grootte zegt verder niks hoor
Alleen vindt je die kleine niet terug denk k haha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Alleen vindt je die kleine niet terug denk k haha
Klijntje schreef:Vind het toch lastig dat zindelijk maken. Vanmiddag weer de kooi verschoond; onderbak uitgesopt en -gespoeld. De poepbak wel leeggekieperd, maar verder 'vies' gelaten. Alles is dus schoon behalve de poepbak... En toch piesen en poepen ze overal, behalve daar. In het begin schep ik alles wat ik vind in de poepbak, maar na één nacht ligt de hele kooi weer vol en hebben ze alles ondergespaaid... Dan hou ik het niet meer bij hoor.
takkie_muis: aaaahhh

Klijntje schreef:Ja, dat zal dan toch per konijn verschillen denk ik. Jouw konijn is dan vast een stukje slimmer, of schoner op zichzelf![]()
Ze hebben een kooi van 1m breed en poepen op 4 verschillende plekken. Als ik 4 bakken koop is de kooi vol
Ik heb nu ook een ruifje gekocht voor het hooi, want daar poepen ze ook gewoon bovenop en dan eten ze het natuurlijk niet meer
Ik heb dus zo'n ruif gekocht die buiten de kooi hangt.
helaas zitten de bunnies al weer 2 maanden in huis, ze moeten dus tot de zomer wachten WouOele schreef:takkie_muis schreef:het is de bedoeling dat Moos over 4 weken weggaat , asiel of wat dan ook
jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik hem graag een goed thuis gegeven
maar kan het even niet plaatsen
Fotos
?
Hij was uiteindelijk bang voor haar, dus dat vonden we een hele vooruitgang. Eindelijk even op zijn plek gezet!
verder erg stoer zoveel