Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
HorseTopShop schreef:Ik ben misselijk, voel me rot, schuldig en zit helemaal niet lekker in mijn vel.
1 Van de honden die erbij was gaat elke dag mee naar de winkel waar dagelijks veel kinderen en andere honden komen. Wat moet ik morgen nou doen? Stel dat hij er wat aan over heeft gehouden qua gedrag?
Ik ga i.i.g. even informeren naar iets van een cursus die ik met ze kan gaan volgen voordat er toch iets fout gaat.
Ik kan me je zorgen wel voorstellen... pfft wat een ervaring zeg. Ik denk eerlijk gezegd niet dat je hond plots agressief is geworden hoor. Maar ik denk dat ik ook liever een extra cursusje ging doen als het mijn honden waren.
One_Love schreef:Miepie77 schreef:vind het wel fraphant dat de mensen die hier allerlei heftige uitspraken over cane corso's en andere honden deden nu niets meer te zeggen hebben, beetje laf
wie ik?
HorseTopShop schreef:Ze zien er voor sommige mensen misschien "eng" uit, maar diegene die de rasstandaard kent van de Cane Corso, weet dat het 1 van de betrouwbaarste honden zijn mits goed opgevoed. Het zijn echte gezinshonden.
Nouja offtopic, maar meer info: http://www.canecorsokennel.nl/content/canecorso_beschrijving.shtml
Wat houd die test precies in die de AID gaat doen?
Iris82 schreef:Je kunt ook niet de politie bellen dat je iemand door het rood hebt zien rijden bijvoorbeeld.
cinn87 schreef:nadat mijn hond ( een amerikaanse stafford overigens ) was aangevlogen door een andere hond heb ik hem daarna zo snel mogelijk weer met andere honden laten spelen omdat ik dus ook bang was dat zijn gedrag veranderd zou kunnen worden. En kan je vertellen dat ie het super deed, misschien dat dat je ook wat gerust stelt. Denk ook niet dat dat jou honden nu zich anders zullen gedragen als ze altijd met andere honden en kinderen hebben gekund.
Kijk even op http://dier-en-natuur.infonu.nl/huisdie ... edrag.html
daar staat het helemaal beschreven!
paardenfreak schreef:Iris82 schreef:Je kunt ook niet de politie bellen dat je iemand door het rood hebt zien rijden bijvoorbeeld.
wel.. als je er achterrijd en hij doet nog meer dingen zoals slingerend en dronken achter stuur..
dan sturen ze er echt een wagen heen... mijn broer heeft zo ook een keer gebeld en er achter gebleven tot die van de weg was gehaadld.