Al had je ze niet gevonden had je ze wel gehoord als ze nog geleefd hadden hoor. Als ze gewoon gezond en wel op de wereld komen piepen ze 9 van de 10 keer dat je ze wel moet horen..ik vind dat je goed gehandeld hebt en vind het erg fijn dat Meisje bij jou mag wonen
dide
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-11 12:46
Waarwschijnlijk had ik ze idd ook gehoord en de hond des huizes heeft ook uitgebreid gesnuffelt maar ook niets aan gegeven.
Zo ik heb net het hele topic doorgelezen en wat een verhaal zeg! Fijn dat het goed gaat met meisje en wat heb je het goed gedaan allemaal TS! Daar mag je trots op zijn.
Imo is het beter dat er geen kittens zijn, vaak krijgen te jonge katten geen volgedragen kittens, en zoals je zelf al aangaf zijn er op dit moment overal weer kittens te over. Meisje heeft gedaan wat de natuur/instict haar moest laten doen. Als mens moet je daar idd niet te lang over nadenken, het is goed zo.
Kijk maar eens op MP daar stikt het van de gratis jonge katjes en het asiel is nog een betere optie. Ik hoop dat iedereen die dit leest zijn of haar kat zsm laat steriliseren of casteren, beter voor iedereen
dide
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-11 16:00
Operatie is geslaagd! Ze is nu lekker thuis is nog niet 100% wakker. Ze moet tot morgen ochtend nuchter blijven, maar had niet verwacht dat ze al wakker genoeg zou zijn op de hond bij zijn etensbak te verjagen maar dat is ze dus wel. Dus helemaal nuchter is ze niet meer...
Je ziet nu wel dat ze echt aan de dunne kant is. Maar dat gaat wel goed komen
En ze valt de hond niet meer aan dus mevrouw mag definitief hier blijven
Hele topic gelezen, en jeetje wat jammer zeg dat de kittens waarschijnlijk dood zijn gegaan. Maar voor jou en de kat is het beter! Nu hoef je ook geen plekjes te zoeken, en kun je je meisje straks lekker verwennen!
aan de ene kant jammer dat er geen kittens zijn, aan de andere kant, weer een zorg (en verleiding) minder. Fijn dat het helemaal goed gekomen is met Meisje, ik hoop dat jullie lang van elkaar mogen genieten!
wollie27
Geplaatst: 23-09-11 12:52
ach jeetje kon even geen pc gebruiken en nu lees ik dit wat sneu maar gelukkig is mamma poes in orde.
Fijn dat ze definitief mag blijven, en dat de operatie goed is gegaan.
Veel plezier met je nieuwe huisgenoot...
franka75
Geplaatst: 29-09-11 01:09
ja gelukkig dat het goed gaat met haar tis een droppie. geniet van haar maar dat deed je al volgens mij...
dide
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-11 08:56
het gaat nog steeds goed gelukkig is de diarree gestopt, nu alleen nog ontwormen. En de vaste etenstijden aanhouden en leren, zodat ze straks binnen komt met het avond eten. En dan kan ze naar buiten