Als je dan toch anderen gaat verbeteren:
JunkDeLuxe schreef:Om een lang verhaal kort te maken: ik HAAT onze kat.
En voor wie de langere versie wel wil lezen

:
Een kleine 2 jaar geleden hebben mijn vriend en ik een kater geadopteerd. Het arme beestje was mishandeld geweest, en dat merkte je ergens wel in zijn
associale gedrag. Verder was hij ontzettend flink hoor, zindelijk e.d., dus het is niet zo dat we last hadden ofzo van hem. Hij is gewoon niet echt zo'n knuffeldier.
Het is asociaal.
JunkDeLuxe schreef:Jeetje wat een reacties.
Verder hebben we verschillende dingen geprobeert. Twee kattenbakken, kat-nip spuiten in de bakken, verschillende korrels in de bakken, peper/sinaasappelschillen op dr vaste plekje (wat katten volgens het trouwe internet walgelijk vinden), ...
Het is geprobeerd.
JunkDeLuxe schreef:En ik heb heus niet altijd wat tegen Nala (het babykatje, voor wie dit niet duidelijk was) gehad. Toen ze klein was, sliep ze steevast op mijn buik, en ik was altijd aan het kroelen met haar. Mijn vriend vind haar de liefste, omdat zij veel meer komt knuffelen dan Simba (de kater dus), en dat had ik in het begin ook. Ja, je mag geen favorietjes hebben, maar de meeste hebben dit toch hoor.
Het is vindt.
JunkDeLuxe schreef:Ik las hier dat ik haar op een klein plekje met de kattenbak moet opsluiten. Dat heb ik ongewild moeten doen toen ik dr een maand had, wel 3 weken lang. Ze was waarschijnlijk van de krabpaal gevallen, op de verwarming. Resultaat: een gebroken achterpootje. Ga nu niet zeggen dat ik dr van de krappaal heb gegooid, want dan wordt ik écht kwaad. Ze heeft toen dus 3 weken lang opgesloten gezeten op een klein vierkante meterje, mét kattenbak. Toen ging ze er ook gewoon in. Op aanraden van de DA hebben we haar toen niet al te veel aandacht gegeven, omdat ze dan zou opspringen e.d., wat natuurlijk niet goed zou zijn voor dr pootje. Dat ik trouwens weer helemaal in orde, voor wie me verder nog van dierenmishandeling verdenkt.
Het is word.
En dat is nog niet alles, maar ik had geen zin om verder te lezen.
Misschien niet zo op de schrijfstijl van een ander letten, als je zelf niet foutloos bent? En neem wat tips aan van anderen....