MamboBeach schreef:Vragen stellen aan TS waarom ze koos om een nestje te nemen en ingaan op het overschot aan honden (en katten) in Nederland is niet zozeer off-topic vind ik. Het gaat hier immers om het vermeerderen van dieren. Daar kunnen mensen positieve meningen over delen, maar ook minder positieve meningen; beide zijn on-topic in mijn ogen. Echter berichten waarop een andere bokker wordt gecorrigeert/aangesproken vanwege haar pb of voorgaande berichten hebben niet te maken met het nestje van TS/honden/vermeerderen/fokken/Jack Russel Terriërs en whatsoeverSorry, maar het gaat hier alleen maar offtopic, vanaf de eerste pagina en niemand die daar iets aan doet of wat van zegt. Als iemand mij dan van iets beschuldigd van wat ik niet heb gedaan, dan houd ik daar niet zo van.
Maar ik laat het voor wat het is maar wellicht is het handig als iedereen dan weer ontopic gaat.
En ik was bang dat dit nog wel even door zou gaan in het topic van TS haar teefje met 5 gezonde pups. Vandaar dat ik vroeg om on-topic te blijven.. Begrijp me niet verkeerd hoor
Stambomen zijn inderdaad geen verzekering voor een gezond dier. Echter wel een verzekering voor een dier dat gechipt is, en waarvan beide ouders getest zijn op (erfelijke) aandoeningen.
Maar daar heeft alleen een stamboom niet zoveel mee te maken. Dit gaat om de rasstandaard. Daar moet eens kritisch naar gekeken worden bij veel (heel veel) rassen. Er bestaat geen Cavalier King Charles Spaniel meer in Engeland en Nederland ZONDER hartafwijking! En dit is slechts 1 voorbeeld.
(en ik denk dat het bericht van liesjecryos dan ook de LAATSTE is..).
). Vind je het dan ook nog eens vreemd dat mensen daar zo heftig op reageren?!
Wat heeft in hemelsnaam mijn profiel hier mee te maken,die vat ik even niet.