enzo kom je tot het besluit dat het niet meer kan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:55

Heb je het gehele topic gelezen?[/quote]

Jep :j
maar helaas niet al teveel reacties vd ts dus er is nog niet op de vraag gereageert waarom ze de hond voor 600 erop heeft
maar wat extra geld is altijd fijn dus ;)[/quote]

Dit heeft niets met geld te maken!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:55

Allemachtig, wat oordeelt Bokt weer gemakkelijk.....

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:56

Wat een onzin, dus eigenlijk moet de TS blij zijn, omdat ze nu geld kan verdienen aan de hond.
Op zo'n manier ben je toch niet blij als je geld verdient?

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:58

mmmm dus voor 600 euro mag je een ander risico laten lopen om ook gebeten te worden?
toch vraagi k me af of de verwondingen echt zo ernstig zijn als ts zegt, want dn sleep je dat kind toch niet naar 2 verjaardagen??

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:00

Jolliegirl schreef:
Waarom vraagt ze dan 600!!! euro?????

Ze zou blij moeten zijn als er iemand is die een kind-bijtende hond wilt hebben..
Ongeacht wat er gebeurt is...

Geen idee, waarschijnlijk om idioten weg te houden bij de hond.
En waarschijnlijk zitten ook alle toebehoren erbij.

@Rapperijder: Ze is toch niet verplicht om dit op MP te zetten? Dit kan toch ook later tijdens het mail contact?
Oke, dus een dier wat van nature zichzelf verdedigt, moet dood? Nee daar ben ik het niet mee eens.
Mijn hond hapte per ongelijk in mijn gezicht, dat was totaal niet de bedoeling. Wat als de hond van TS dit ook niet opzettelijk deed? Moet ie dan toch dood? Want hij beet?
Bovendien, als een hond echt 'vals' bijt, maakt hij er 9 van de 10 keer geluid bij. Ik heb nergens vernomen dat de hond gromde oid.

Nou inderdaad Blue_Eyes. Mensen die TS niet kennen, maar toch zeker weten dat dit om geld gaat. Knap hoor :D

@Fjordowner: Omschrijvingen kunnen altijd anders overkomen op internet. En bovendien bestaan er ook no oppassers :D

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:01

Ik zie trouwens in de advertentie staan
kan niet met kinderen en moet er daarom uit ...

en idd ik denk dat je voor dat bedrag ook veel spullen erbij krijg :)

en er minder snel gekke types een gevaarlijke hond willen scoren voor weinig :j

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:02

Ik vind het jammer voor de hond dat die niet via die link over herplaatsing een huis kan vinden.
Daarnaast vind ik het intriest voor de hond, ik zou de hond die ik de ene keer een grote knuffel noem, volledig te vertrouwen en die zó zou bijten af laten maken.
Schei toch uit zeg. En die hond bij tjoppie laten? Ik weet niet of dat wat is?
Je mag blij zijn eerlijk gezegd als je nog iets krijgt voor je hond, imo mag je gewoon betalen aan degeen die jouw probleem oplost, doe je bij een asiel tenslotte ook.

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:04

sorry hoor, maar als mijn zoontje zo gebeten werd dat hij een gat in zijn wang heeft en drie tanden eruit, ga ik echt niet vrolijk naar een verjaardag terwijl een ander op mijn gewonde zoon en de dader past.......

Miracle_

Re: enzo kom je tot het besluit dat het niet meer kan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:06

Tsja niet iedereen is hetzelfde.
Bovendien is het de verjaardag van haar broer, dus kan hij daar best mee naar toe. Of het kindje nou thuis in bed ligt, of bij haar broer...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:09

Miracle_ schreef:

Zo staat het niet in de advertentie. Dus naar mijn mening speculeer je nu.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:10

Drie tanden eruit en twee bijtwonden, de tandarts, pijn en de schrik?
Nee, ik zou mijn kind thuis vertroetelen en mijn broer bellen dat ik snel langskom maar dat mijn kind nu even voorgaat.

Rapperijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:10

Miracle_ schreef:
@Rapperijder: Ze is toch niet verplicht om dit op MP te zetten? Dit kan toch ook later tijdens het mail contact?
Oke, dus een dier wat van nature zichzelf verdedigt, moet dood? Nee daar ben ik het niet mee eens.
Mijn hond hapte per ongelijk in mijn gezicht, dat was totaal niet de bedoeling. Wat als de hond van TS dit ook niet opzettelijk deed? Moet ie dan toch dood? Want hij beet?
Bovendien, als een hond echt 'vals' bijt, maakt hij er 9 van de 10 keer geluid bij. Ik heb nergens vernomen dat de hond gromde oid.

Of hij er geluid bij maakte of niet doet er toch geen steek toe als je de 'resultaten' ziet?!
En hij zal het zeker weten wel expres gedaan hebben. Om 3 tanden eruit te krijgen is veel kracht nodig, dat is echt niet even een kneepje geweest. Hoe kan je zo'n dier ooit nog vertrouwen?

Die hond heeft een kind verminkt en moet daarom dood. Niet op marktplaats (met of zonder mail). Dat ze erbij schrijft dat hij geschikt is voor beginners vind ik echt de schaamte voorbij.

Elke DA die het verhaal te horen krijgt zal TS maandagochtend meteen willen ontvangen.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:11

Daar kan hij best mee naar toe?
Een ziek kind wil het liefst thuis zijn.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:11

slimmerik schreef:
Miracle_ schreef:

Zo staat het niet in de advertentie. Dus naar mijn mening speculeer je nu.

Gelukkig ken ik "de bron". Ik ben nog steeds wel benieuwd naar jouw 'gegevens'?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:13

Miracle_ schreef:
Gelukkig ken ik "de bron". Ik ben nog steeds wel benieuwd naar jouw 'gegevens'?

Mijn gegevens? Dat zijn de posten, topics, advertentie en foto's van TS. Daar zal ik het mee moeten doen. Niet met de gegevens van iemand die zegt iemand te kennen.

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:15

Miracle_ schreef:
Tsja niet iedereen is hetzelfde.
Bovendien is het de verjaardag van haar broer, dus kan hij daar best mee naar toe. Of het kindje nou thuis in bed ligt, of bij haar broer...

dan zullen de verwondingen ook wel mee vallen en aangedikt zijn en is deze hele discussie niet van belang....
als de verwondingen inderdaad zo ernstig zijn als ts zegt, kun je dat kind niet overal mee naar toe slepen, ook niet naar de verjaardag van je broer.

als de verwondingen mee vallen wat de hond heeft aangebracht en hij heeft het kind een schrammetje toegebracht waarna het b.v.van schrik zijn tanden uit zijn mond is gevallen, kan ik mij wel voorstellen dat je een ander huis zoekt voor hem, maar als d hond inderdaad zoals uit het bericht van ts op te maken is het kind zo opengescheurt heeft dat hij een gat in zijn wang heeft en daardoor 3 tanden mist............vind ik da je deze hond niet eens zou moeten willen plaatsen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:17

Bij een tweejarige vallen niet van schrik 3 tanden uit de mond :n

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:17

Ik denk dat de verwondingen minder erg zijn dan ze op bokt overkomen inderdaad. Ts is iemand die het beste voor haar kind, maar ook voor haar dieren wil. Ze weet zelf vast ook prima wat wel en niet kan.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:18

Ik heb de advertentie net ook gezien, vind dat die wel anders had gekund...
Op die manier komen er nog ongelukken van, lijkt me niet dat je opeens als er zich iemand meldt voor de hond dan opeens pas op de proppen komt met het bijtverhaal.
Kan niet met kinderen vind ik dan wel een understatement, wees dan eerlijk in je verhaal.
Laat staan dat je nog zo een prijs vraagt voor zo een hond :n

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:20

Miracle_ schreef:
Ik denk dat de verwondingen minder erg zijn dan ze op bokt overkomen inderdaad. wil. .

Misschien is dan de hond ook wel minder onbetrouwbaar dan dat het doet overkomen.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:20

mika11 schreef:
Miracle_ schreef:
Ik denk dat de verwondingen minder erg zijn dan ze op bokt overkomen inderdaad. wil. .

Misschien is dan de hond ook wel minder onbetrouwbaar dan dat het doet overkomen.

Wie weet! Maar ik zal me er verder niet meer over uitlaten totdat TS gewoon zelf haar verhaal komt doen. ;)

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:21

slimmerik schreef:
Bij een tweejarige vallen niet van schrik 3 tanden uit de mond :n

ik bedoel eigenlijk dat hij misschien gevallen is ofzo?
blijf het een raar verhaal vinden....

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:22

Ik zie op de laatste pagina's vooral een discussie die is gebaseerd op aannames en onvolledige informatie - en dat kan nooit de bedoeling.

Slotje totdat de vaste [BB]-mods tijd hebben om naar dit topic te kijken.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 19:39

Moderatoropmerking:
Tijdelijk slotje wordt bij deze definitief, de afgelopen pagina's zijn alle argumenten en standpunten zo ongeveer wel ter sprake gekomen en is de discussie steeds verder afgedwaald, laten we er op deze wijze een eind aan breien.