Jep
maar helaas niet al teveel reacties vd ts dus er is nog niet op de vraag gereageert waarom ze de hond voor 600 erop heeft
maar wat extra geld is altijd fijn dus
[/quote]Dit heeft niets met geld te maken!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolliegirl schreef:Waarom vraagt ze dan 600!!! euro?????
Ze zou blij moeten zijn als er iemand is die een kind-bijtende hond wilt hebben..
Ongeacht wat er gebeurt is...

Miracle_ schreef:@Rapperijder: Ze is toch niet verplicht om dit op MP te zetten? Dit kan toch ook later tijdens het mail contact?
Oke, dus een dier wat van nature zichzelf verdedigt, moet dood? Nee daar ben ik het niet mee eens.
Mijn hond hapte per ongelijk in mijn gezicht, dat was totaal niet de bedoeling. Wat als de hond van TS dit ook niet opzettelijk deed? Moet ie dan toch dood? Want hij beet?
Bovendien, als een hond echt 'vals' bijt, maakt hij er 9 van de 10 keer geluid bij. Ik heb nergens vernomen dat de hond gromde oid.
Miracle_ schreef:Tsja niet iedereen is hetzelfde.
Bovendien is het de verjaardag van haar broer, dus kan hij daar best mee naar toe. Of het kindje nou thuis in bed ligt, of bij haar broer...
mika11 schreef:Miracle_ schreef:Ik denk dat de verwondingen minder erg zijn dan ze op bokt overkomen inderdaad. wil. .
Misschien is dan de hond ook wel minder onbetrouwbaar dan dat het doet overkomen.