Wilawander schreef:daffodil schreef:Wilawander, ik heb 5 jaar lang gewerkt in een dierenpension en 5 jaar lang als dierenartsassistente, je wil niet weten wat ik tegengekomen ben en dan vooral bij rashonden........
Ja ik ook. Maar ik kijk dan ook even verder. is het een hond met stamboom? is het een hond die uit ouders zijn die zijn onderzocht op de rasspecifieke problemen? Vaak is het antwoord dan nee. Zie mijn voorbeeld van de DH. Maar op de tafel bij de dierenarts zien beide honden er hetzelfde uit .
Laten we aan beide zijden van de munt niet generaliseren.... dat vinden we beiden vervelend.
@ Wilawander: vind jij het logisch dat jij op basis van een beetje Googlen en jouw ervaringen als dierenartsassistente de volledige Europese situatie kunt overzien?
Ik heb voor een bedrijf gewerkt dat geneesmiddelen ontwikkelt voor dieren welke in heel Europa gedistribueerd worden.... en research is dan erg evident.... zelfs ik kan geen glasharde uitspraken doen, ondanks het feit dat ik denk wellicht over meer 'informatie' te beschikken... Laten we dus niet zulke grote uitspraken doen, en gewoon beide zijden van de munt zien.... jij ook.
, de whippet(rashond maar papieren in asiel achter gehouden)is nu 7 jaar en onze spaanse mastin is er 4