Laatste maal: wie wil lambert hebben?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 15:18

VivaLaVida schreef:
Ja ze zijn vanochtend vroeg al weggegaan.

Spijtig maar het is niet anders.. Toch bedankt en trek je niet teveel aan van negatieve reacties :(:)
Nu kan ik het topic verlaten :wave:

Anoniem

Re: Laatste maal: wie wil lambert hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 15:20

jij ook bedankt!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 15:26

wat ik niet begrijp...even los van de andere oproep die geheel aan mij voorbij is gegaan..
je hebt gisteren deze oproep geplaatst om kwart voor zes s'avonds...en je hebt de eigenaar helemaal niet kunnen bereiken?
En er waren volgens mij twee mensen die het bokje wel wilde overnemen...ik denk dat als je het beter had overlegt met de eigenaren dat het beest nu gewoon een plekje had gehad.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 15:57

geerke schreef:
ik denk dat als je het beter had overlegt met de eigenaren dat het beest nu gewoon een plekje had gehad.

Ik ga er vanuit dat Ts heeft gedaan wat ze kon Geerke. Als het haar allemaal geen donder uit maakte en ze niet bereid was er moeite voor te doen had ze dit topic niet geopend lijkt me. Ik vind het dan ook niet fair dat je zoiets plaats!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 16:25

ik krijg honger van dit topic :P

Meganyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 16:29

@ TS: Ik heb geen sms van je ontvangen. Het nummer dat ik je heb gegeven klopt wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 16:32

geerke schreef:
wat ik niet begrijp...even los van de andere oproep die geheel aan mij voorbij is gegaan..
je hebt gisteren deze oproep geplaatst om kwart voor zes s'avonds...en je hebt de eigenaar helemaal niet kunnen bereiken?
En er waren volgens mij twee mensen die het bokje wel wilde overnemen...ik denk dat als je het beter had overlegt met de eigenaren dat het beest nu gewoon een plekje had gehad.

tuurlijk kon ik die wel bereiken. Wat heeft dat ermee te maken dan? Jij bedoelt of ze wilden wachten met wegbrengen? denk je dat boeren niks beters te doen hebben? Ze zouden vanmorgen gaan, dat stond vast. Mijn collega heeft een vriendin met een boerderij en die liet gister weten dat ze hem toch niet wilde. Daarna heb ik maar dit topic geplaatst.

Maar prima wat jij wil meid... Ik ben ook zo gigantisch slecht! :+ voel me bijna schuldig.. :+

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 16:35

Lamalulle VivaLaVida ;)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 16:38

idd. Je hebt je best gedaan, en als je nu nog reacties krijgt als: je had hem gewoon daar en daarheen kunnen brengen.. pff moet je je niks van aan trekken. Jammer dan mensen zo moeten reageren. Dat mensen niet geloven dat je echt je best hebt gedaan. Snap ik niet, zoals ik al eerder zei.. je had niks hoeven doen, maar dat deed je wel.. AL eerder dan dit. En als mensen het zo vreselijk vinden, hadden ze hem gewoon kunnen ophalen.. zo groot is Nederland niet;) Hierdoor weet je dat je hier niet weer op bokt hoeft te zetten idd.. jammer :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 16:40

Nee pinuts heb ervan geleerd :P

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 16:42

raar is dat, je probeert een dier te helpen, en je krijgt allemaal kritiek.. Mja, idd niet meer hechten aan die dieren, anders word t wel zwaar steeds

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 16:44

jup.. ik richt me maar weer op mn paarden :P
Het is ook stom, paar jaar terug hebben ze een bok gehouden, en daar was ik zo gigantisch klaar mee dat ik blij was toen hij richting slacht ging. Die was vanaf geboorte al vreselijk dominant en vechterig, mijn paard heeft nu nog een litteken van hem op dr kop :+
en zo'n bokje als dit kan je nog zeer doen als het weg moet ook..

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 17:46

Geen kritiek maar je hebt niet meer gereageerd op mijn bericht, PB en e-mail en me niet gebeld terwijl ik je mijn nummer had gemaild. Ik zei gisteren om 19.32 uur al dat hij in principe welkom was. In mijn PB van 21.01 uur benoemde ik evt. tijdelijk zodat je wat langer de tijd had. Nooit een reactie meer gehad. Zonder jou te veroordelen vind ik dit toch vreemd. Maar gedane zaken nemen geen keer. Hij zal vandaag of morgen wel op iemands bord liggen. Dat was anders ook zijn lot geweest. We hebben ons best in ieder geval gedaan!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 17:58

en toch zit ik nog met iets. Waarom voed je dat beest met de hand op als hij toch naar de slacht gaat? Lijkt me een stuk schelen in de kosten om hem dan meteen af te maken?
Tlijkt me een boel werk voor niks. :=

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 18:09

wat jammer dat het niet gelukt is,
ik dacht eigenlijk dat het wel rond zou zijn en hij een leuk leventje zou krijgen bij Yinnar of elders.
jammer van het bokje... maar ja niks meer aan te doen nu.

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 18:47

geerke schreef:

Ook mee eens, ik denk dat als je dat gewoon gezegd had met de belofte dat hij vandaag opgehaald zou worden, die boer het helemaal niet erg had gevonden hem een paar uurtjes te laten staan.

Citaat:
Geen kritiek maar je hebt niet meer gereageerd op mijn bericht, PB en e-mail en me niet gebeld terwijl ik je mijn nummer had gemaild. Ik zei gisteren om 19.32 uur al dat hij in principe welkom was. In mijn PB van 21.01 uur benoemde ik evt. tijdelijk zodat je wat langer de tijd had. Nooit een reactie meer gehad. Zonder jou te veroordelen vind ik dit toch vreemd. Maar gedane zaken nemen geen keer. Hij zal vandaag of morgen wel op iemands bord liggen. Dat was anders ook zijn lot geweest. We hebben ons best in ieder geval gedaan!

Ook mee eens, jij zegt elke keer dat je met alle liefde 's nachts dat bokje had weggebracht, maar na half 11 (?) reageer je niet meer? Vermeld dan dat je om half 11 gaat pitten en het je daarna een worst zal wezen en je pas weer richting boerderij gaat als ie toch al op transport is.

Begrijp me niet verkeerd, vind het lief dat je het zo geprobeert hebt, maar tóch heb ik het idee dat dit bokje écht wel een plekje had gevonden vannacht/vandaag. En ja, ik weet dat er elke dag 1000den dieren geslacht worden, en dat dit niet anders is dan anders, maar toch vind ik het zonde dat dit niet iéts meer is doorgezet, er waren toch een aantal mensen die m graag hadden 'gered'. Maar ik ben vast een kortzichtige vegetariër. :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 19:09

Waarom reageren de mensen dan nu pas? Omdat ze nu ineens wel het topic hebben gelezen en het vorige niet?

Die boer heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan aan een paardengriet beloven dat hij wat langer mag blijven staan en wordt nooit opgehaald. En oh ja, er waren mensen die hem wilden hebben maar wel als ie gebracht werd en niet meteen. Begrijp me goed, TS kan hier geen fluit aan doen dan, de eigenaar is diegene die beslist! Dat er verwijten worden gemaakt dat TS al op bed lag en weet ik al niet wat, dat vind ik gewoon echt wazig!

TS, trek je er geen ruk van aan hoor! Jij hebt tenminste een geitje geprobeerd te redden en de anderen spelen nu de moraalridder!

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 19:16

Ja, is het vreemd dat je niet alle topics leest? :o? Deze stond gister bij nieuwste berichten en heb ik ook bij toeval gelezen.

Hoezo is dat wazig? Ze loopt toch zelf te verkondigen dat ze het diertje desnoods 's nachts wil komen brengen? Als je dat soort uitspraken doet gaan mensen er toch ook vanuit dat de ts nog wel even online bijft?

En nogmaals, ik vind het hartstikke tof dat ze het heeft geprobeerd, alleen ik ben wel van mening dat áls je het dan probeert en áls je dan zegt het 's nachts wilt komen brengen je dat dan ook moet doen, en anders melden dat dat m toch niet gaat worden en dat je gaat pitten.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 19:17

Je reactie zegt me al genoeg. ;)

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 19:18

MamboBeach schreef:
Waarom reageren de mensen dan nu pas? Omdat ze nu ineens wel het topic hebben gelezen en het vorige niet?

Die boer heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan aan een paardengriet beloven dat hij wat langer mag blijven staan en wordt nooit opgehaald. En oh ja, er waren mensen die hem wilden hebben maar wel als ie gebracht werd en niet meteen. Begrijp me goed, TS kan hier geen fluit aan doen dan, de eigenaar is diegene die beslist! Dat er verwijten worden gemaakt dat TS al op bed lag en weet ik al niet wat, dat vind ik gewoon echt wazig!

TS, trek je er geen ruk van aan hoor! Jij hebt tenminste een geitje geprobeerd te redden en de anderen spelen nu de moraalridder!

Helemaal mee eens!

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 19:19

MamboBeach schreef:
Je reactie zegt me al genoeg. ;)

Leg uit? :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 19:28

Dat is juist wat ik bedoel. De 1 heeft het zogenaamd nooit gezien, de ander vindt weer dat TS niet zo vroeg naar bed had moeten gaan, de ander denkt dat het transport nog wel even had kunnen wachten en ga zo maar door. Ik had het geitje ook wel kwijt gekund maar ik vond het te ver weg en heb het er niet voor over om zo'n dier met de trailer te halen. Ben ik nu slecht! :') Iedereen heeft nu het hoogste woord maar misschien is in de spiegel kijken ook niet zo'n slecht idee. :)

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 19:31

MamboBeach schreef:

Wij hebben gisterenavond nog gept naar aanleiding van een andere opmerking van jou. Jij weet dat er mensen waren die hem wilden opvangen. Je weet dat ik van het begin van de avond tot na twaalven heb zitten wachten op een reactie. En met mij zeker nog iemand. Ik snap eerlijk gezegd jouw reactie niet. Er waren mogelijkheden en die zijn niet benut. Zijn de mensen die die mogelijkheden aandroegen en geen reactie kregen nu de boosdoeners? Ik vind het van jou heel aardig dat je het opneemt voor TS maar het mes snijdt aan twee kanten in dit geval.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 19:35

Yinnar schreef:
MamboBeach schreef:

Wij hebben gisterenavond nog gept naar aanleiding van een andere opmerking van jou. Jij weet dat er mensen waren die hem wilden opvangen. Je weet dat ik van het begin van de avond tot na twaalven heb zitten wachten op een reactie. En met mij zeker nog iemand. Ik snap eerlijk gezegd jouw reactie niet. Er waren mogelijkheden en die zijn niet benut. Zijn de mensen die die mogelijkheden aandroegen en geen reactie kregen nu de boosdoeners? Ik vind het van jou heel aardig dat je het opneemt voor TS maar het mes snijdt aan twee kanten in dit geval.

Ik begrijp jouw reactie niet want ik ontken ook helemaal niet dat het diertje bij 1 van jullie terecht kon. Alleen was het dus allemaal ietsiepietsie te laat.
Ik ivnd het mes niet aan 2 kanten snijden, waarom? Jij maakt er zelf van dat jij nu een eventuele boosdoener zou zijn, heb ik nooit gezegd. Ik heb een beetje het gevoel dat je gelijk wil hebben en krijgen. Tsja, daar gaan we het niet over eens worden ben ik bang.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 19:46

mrjlnx schreef:
MamboBeach schreef:

Helemaal mee eens!

nee hoor...TS wilde voor moraalridder spelen alleen pakt het anders uit.
Twee mensen die tot in den treure telefoonnummers hebben ge pb't en berichtjes....geen reactie van TS.