VivaLaVida schreef:Ja ze zijn vanochtend vroeg al weggegaan.
Spijtig maar het is niet anders.. Toch bedankt en trek je niet teveel aan van negatieve reacties
Nu kan ik het topic verlaten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
geerke schreef:ik denk dat als je het beter had overlegt met de eigenaren dat het beest nu gewoon een plekje had gehad.
geerke schreef:wat ik niet begrijp...even los van de andere oproep die geheel aan mij voorbij is gegaan..
je hebt gisteren deze oproep geplaatst om kwart voor zes s'avonds...en je hebt de eigenaar helemaal niet kunnen bereiken?
En er waren volgens mij twee mensen die het bokje wel wilde overnemen...ik denk dat als je het beter had overlegt met de eigenaren dat het beest nu gewoon een plekje had gehad.
voel me bijna schuldig..

geerke schreef:wat ik niet begrijp...even los van de andere oproep die geheel aan mij voorbij is gegaan..
je hebt gisteren deze oproep geplaatst om kwart voor zes s'avonds...en je hebt de eigenaar helemaal niet kunnen bereiken?
En er waren volgens mij twee mensen die het bokje wel wilde overnemen...ik denk dat als je het beter had overlegt met de eigenaren dat het beest nu gewoon een plekje had gehad.
Citaat:Geen kritiek maar je hebt niet meer gereageerd op mijn bericht, PB en e-mail en me niet gebeld terwijl ik je mijn nummer had gemaild. Ik zei gisteren om 19.32 uur al dat hij in principe welkom was. In mijn PB van 21.01 uur benoemde ik evt. tijdelijk zodat je wat langer de tijd had. Nooit een reactie meer gehad. Zonder jou te veroordelen vind ik dit toch vreemd. Maar gedane zaken nemen geen keer. Hij zal vandaag of morgen wel op iemands bord liggen. Dat was anders ook zijn lot geweest. We hebben ons best in ieder geval gedaan!
Deze stond gister bij nieuwste berichten en heb ik ook bij toeval gelezen.
MamboBeach schreef:Waarom reageren de mensen dan nu pas? Omdat ze nu ineens wel het topic hebben gelezen en het vorige niet?
Die boer heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan aan een paardengriet beloven dat hij wat langer mag blijven staan en wordt nooit opgehaald. En oh ja, er waren mensen die hem wilden hebben maar wel als ie gebracht werd en niet meteen. Begrijp me goed, TS kan hier geen fluit aan doen dan, de eigenaar is diegene die beslist! Dat er verwijten worden gemaakt dat TS al op bed lag en weet ik al niet wat, dat vind ik gewoon echt wazig!
TS, trek je er geen ruk van aan hoor! Jij hebt tenminste een geitje geprobeerd te redden en de anderen spelen nu de moraalridder!
Iedereen heeft nu het hoogste woord maar misschien is in de spiegel kijken ook niet zo'n slecht idee.
MamboBeach schreef:Waarom reageren de mensen dan nu pas? Omdat ze nu ineens wel het topic hebben gelezen en het vorige niet?
Die boer heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan aan een paardengriet beloven dat hij wat langer mag blijven staan en wordt nooit opgehaald. En oh ja, er waren mensen die hem wilden hebben maar wel als ie gebracht werd en niet meteen. Begrijp me goed, TS kan hier geen fluit aan doen dan, de eigenaar is diegene die beslist! Dat er verwijten worden gemaakt dat TS al op bed lag en weet ik al niet wat, dat vind ik gewoon echt wazig!
TS, trek je er geen ruk van aan hoor! Jij hebt tenminste een geitje geprobeerd te redden en de anderen spelen nu de moraalridder!
Yinnar schreef:MamboBeach schreef:Waarom reageren de mensen dan nu pas? Omdat ze nu ineens wel het topic hebben gelezen en het vorige niet?
Wij hebben gisterenavond nog gept naar aanleiding van een andere opmerking van jou. Jij weet dat er mensen waren die hem wilden opvangen. Je weet dat ik van het begin van de avond tot na twaalven heb zitten wachten op een reactie. En met mij zeker nog iemand. Ik snap eerlijk gezegd jouw reactie niet. Er waren mogelijkheden en die zijn niet benut. Zijn de mensen die die mogelijkheden aandroegen en geen reactie kregen nu de boosdoeners? Ik vind het van jou heel aardig dat je het opneemt voor TS maar het mes snijdt aan twee kanten in dit geval.
mrjlnx schreef:MamboBeach schreef:Waarom reageren de mensen dan nu pas? Omdat ze nu ineens wel het topic hebben gelezen en het vorige niet?
Helemaal mee eens!