Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Rohwyn heeft vandaag voor het eerst in 4 jaar gevochten
Ik liep met ze bij het kanaal, de honden los, komt er een ouder echtpaar aan met een kruising herder. Die had een balletje in zijn bek. Kynan (nu 5 maanden oud) begon te blaffen en hem uit te dagen want hij wilde natuurlijk graag zijn balletje hebben. Ze speelden even, rennen achter het balletje aan, Rohwyn liep ook een beetje voor spek en bonen mee.... en toen Kynan weer tegen die hond ging staan blaffen haalde de hond ineens heel agressief uit naar Kynan. Rohwyn vloog er meteen tussen om Kynan te beschermen en toen begonnen ze te vechten.
Lante schreef:Ik heb het nog lang tegen kunnen houden, maar ik moet nu toch echt op zoek naar een nieuw tehuis voor mijn twee witte herder meiden...![]()
Mijn relatie is afgelopen voorjaar uitgegaan en eerst heb ik een tijdje in een caravan gewoond in de hoop een huis te krijgen met een tuin, maar het is uiteindelijk een appartement met balkon geworden. Mijn ex past nog steeds op mijn meiden, maar het is niet zijn ding en ik zit gewoon niet dicht genoeg bij om ze de aandacht te geven die ze nodig hebben en heb ook geen uitzicht op een andere woning voorlopig.
Het gaat om twee teefjes, beide ongeholpen, maar niet hinderlijk loops. Layka wordt 7 en Jade 8 jaar. 2 gezonde honden die nooit wat mankeren en graag in de auto mee gaan. Layka kan alleen niet los bij klein vee als eenden, kippen en konijnen, daar jaagt ze op. Katten in huis gaat prima, buiten ook als ze niet wegrennen, want dan komt haar jachtinstinct weer boven. Jade kan prima met kleinvee. Met kleine kinderen kunnen ze beide heel goed en zo ook met andere honden! Samen zou leuk zijn, maar is niet per se nodig.
Weet je iemand of heb je zelf interesse, dan krijg ik graag een PB.
De honden worden gebracht, ook al is het Belgie bij wijze van spreken...
Lante schreef:Voor Jade hebben we een hel goed plekje gevonden, maar ze blijft nog even tot we voor onze Layka ook zo'n goed tehuis hebben gevonden, dus als iemand nog iemand weet die 1 hond een goed tehuis kan en wil geven...