Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Susyb schreef:IngridB schreef:Ons hondje ligt altijd op bed bij ons, tussen ons in. Hij heeft een eigen dekentje, maar vaak wordt mijn kussen in beslag genomen.
Nou heb ik wel een ras dat niet verhaard, dus géén haren in bed.
Ik heb er totaal geen probleem mee dat hij op bed ligt. Mijn vriend ook niet.
Krijg er de rillingen van sorry (wel beter dat hij niet verhaard? Poedel-soort?)
.
.
,lekker hoor,kan zo uren zoenen met haar ,hahaha...
An1985 schreef:ik krijg over 2 maanden een puppy en ik was van plan om 'm nachts in een bench naast mn bed te doen! stel ik besluit om geen bench te gebruiken maar een mand hoe werkt dat s nachts dan met zindelijk maken? waarschijnlijk staat ie dan gewoon op en doet het midden in mn slaapkamer?
geen probleem, ik snap dat het logisch is dat dat in het begin gebeurd maar zo geeft hij dus niet aan wanneer hij naar buiten wil om te plassen wat in een bench wel het geval zou zijn!
hoe los ik dit dan op??
(zonder de hond op mn bed te laten slapen!)
Nee, hoor! Maar het is gewoon niet mijn ding, maar ieder dat is voor ieder weer anders. Ik heb er nooit een gebruikt en zal het ook niet doen in de toekomst. In mijn ogen is het toch een hond in een kooitje stoppen.. Maar goed, veel mensen vinden het een prima oplossing. An1985 schreef:ik krijg over 2 maanden een puppy en ik was van plan om 'm nachts in een bench naast mn bed te doen! stel ik besluit om geen bench te gebruiken maar een mand hoe werkt dat s nachts dan met zindelijk maken? waarschijnlijk staat ie dan gewoon op en doet het midden in mn slaapkamer?
geen probleem, ik snap dat het logisch is dat dat in het begin gebeurd maar zo geeft hij dus niet aan wanneer hij naar buiten wil om te plassen wat in een bench wel het geval zou zijn!
hoe los ik dit dan op??
Pup leert ook zonder bench te piepen als hij naar buiten wil hoor
Daar zorgt de bench niet voor, dat is alleen wat de baasjes denken.Nikki__ schreef:An1985 schreef:ik krijg over 2 maanden een puppy en ik was van plan om 'm nachts in een bench naast mn bed te doen! stel ik besluit om geen bench te gebruiken maar een mand hoe werkt dat s nachts dan met zindelijk maken? waarschijnlijk staat ie dan gewoon op en doet het midden in mn slaapkamer?
hoe los ik dit dan op??
Precies op dezelfde manier als de benchPup leert ook zonder bench te piepen als hij naar buiten wil hoor
Daar zorgt de bench niet voor, dat is alleen wat de baasjes denken.
Puppy zal ook geen piepen als het merkt dat ze dan naar buiten mag.

Jessix schreef:Ik ben dan zo'n bench-hater.Nee, hoor! Maar het is gewoon niet mijn ding, maar ieder dat is voor ieder weer anders. Ik heb er nooit een gebruikt en zal het ook niet doen in de toekomst. In mijn ogen is het toch een hond in een kooitje stoppen.. Maar goed, veel mensen vinden het een prima oplossing.
Mijn pup is nu ruim 8 weken en de fokker raadde ten zeerste aan een bench te kopen en ik heb het lekker niet gedaan 
jiperdepip schreef:en voor een grote hond bestaat er dan dus ook geen 1 die groot genoeg is
Susyb schreef:IngridB schreef:Ons hondje ligt altijd op bed bij ons, tussen ons in. Hij heeft een eigen dekentje, maar vaak wordt mijn kussen in beslag genomen.
Nou heb ik wel een ras dat niet verhaard, dus géén haren in bed.
Ik heb er totaal geen probleem mee dat hij op bed ligt. Mijn vriend ook niet.
Krijg er de rillingen van sorry (wel beter dat hij niet verhaard? Poedel-soort?)
no way dat er een hond bij me in bed komt
heb nu een poes die bij me slaapt, maar dat is klein en stinkt niet en is schoon
en ze heeft een plekje waar ze ligt en daar kom ik zelf niet met mijn hoofd
kimmie261 schreef:benches van 2 meter lang 2 meter breed en 1.80m hoog zouden natuurlijk groot genoeg zijn voor een grote hond...ben alleen benieuwd hoeveel mensen dat in hun huiskamer willen hebben??
mijn honden stinken ook niet,die ruiken heerlijk,kan uren aan ze snuffelen..
jiperdepip schreef:oke dus mensen hebben geen gang geen bijkeuken geen kamertje voor de hond,
maar wel een woonkamer waar een bench in past die groot genoeg zou zijn voor een grote hond![]()