Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Saar schreef:Misschien handig voor de mensen die nog willen adopteren: op het hamsterforum zijn ze bezig om een overzicht te maken van alle plaatsen waar diertjes nu op een nieuw huis zitten te wachten. Ook hebben ze een hamstertaxi topic!
WinSel schreef:1 van mijn hamsters heeft een nestje gemaakt van hooi en wc papier...
Ik weet niet zo goed of ze dat gedaan heeft voor haar zelf of dat ze jongen krijgt
Ik had vanacht het wieletje van de tralies af gedaan omdat ie nogal piept en ik wel graag wil slapen
Had em op zn kop in de kooi gelegt en daaronder heeft ze dus het nestje gemaakt
Wc papier is allemaal verscheurd, k heb er net weer nieuwe bij gedaan en daar is ze nu ook weer druk mee bezig
Moet ik het wieletje er op laten of gewoon weer op hangen ?
Het nestje is verder bedekt met wc papier....
Heb nog niks zien liggen
Citaat:Jumbopet wil graag iedereen bedanken voor het redden van de hamsters.
En aangezien er bij een nieuwe huisdier altijd weer nieuwe spullen in huis komen wil Jumbopet iedereen een korting geven op nieuwe spullen voor de hamsters. De korting bedraagt maarliefst 25% voor nieuwe spullen (behalve voerder producten).
De korting word berekend door de code hamster05 in te voeren. Dus ik zou zeggen serve naar http://www.jumbopet.nl en bestel vandaag nog leuke dingetjes om jou (nieuwe) hamstertje het volledig naar zijn zin te maken in zijn hok.
Colorado schreef:Weet je al waar je je gerbils vandaan gaat halen Jolien? Leuk he, dat inrichten?
Het Knagertje zit nog behoorlijk vol, overal staan nog hokken opgestapeld e.d. en dat terwijl meerdere opvangen al dieren mee hebben genomen. Verder weet ik het niet, maar volgens mij zijn er nog erg veel van deze groep die nog geen huisje hebben. Hadden we hier nou maar een landhuis en dagen van 48 uur