Help!!!!! Mijn ene hondje dood, mijn andere hond heel ziek!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:14

Ach neee arme jij..... Voor Roc is het zo goed geweest, die heeft de mooiste tijd van z'n leventje gehad. Maar het is kl*te voor je. Je kunt je er uiteindelijk nooit echt op voorbereiden. Maar meis je hebt het super gedaan! Een voorbeeld voor velen. En hoeveel pijn het ook doet, je hebt geweldige herinneringen aan de laatste weken. Sterkte :(:)

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:17

och jeetje,
je wist dat het er aan zat te komen en nog doet het zo een pijn.
heel veel stekrte de komen de tijd.
en 1 ding is zekker roc heeft een goed leven gehad en de laatste dagen ook echt nog mogen genieten.
een dikke troostende knuffel van af deze kant :(:)

SAKKIA

Re: Help!!!!! Mijn ene hondje dood, mijn andere hond heel ziek!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:21

Jeetje Meis, ik ben een stille meelezer en elke dag ging ik even kijken hoe het met Roc ging.
En nu is hij er niet meer.
Onthou 1 ding, je hebt er alles aan gedaan om hem de laatste tijd de tijd van zijn leven te laten hebben. Ik denk dat hij tot het laatste echt heel blij was :j
veel sterkte met dit grote verlies :* :(:)

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:27

Ochjeetje.
Heel erg veel sterkte hoor!

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:31

jeetje wat erg..
Je hebt echt een goede keuze gemaakt, nu heeft Roc geen pijn meer en is die weer bij Max..
Gelukkig konden jullie nog wel naar die mooie plek, je hebt hem een mooi leven gegeven.
En weer thuis komen zonder je hond terwijl alles je nog herinnert aan hem voelt heel rot inderdaad...
Heel veel sterkte met dit verlies :(:)

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:31

Heel veel sterkte! Het heeft een fijn leven gehad.
Gun jezelf ook een nieuwe hond. In zo'n korte tijd twee honden verliezen is niet niks.

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:36

een eerlijke maar o zo moeilijke beslissing.
sterkte....

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:39

jeetje kippevel hier,rocymax,wat heb jij je best gedaan voor roc,en wat heb je zijn laatste dagen nog prachtig gemaakt...

roc is nu een mooie ster aan de hemel,en daar zal hij voor altijd blijven stralen,die lieve dappere roc..

echt heel veel sterkte en een hele dikke knuffel,je hebt het super gedaan,roc zal nooit vergeten worden,hij heeft hier ook een pootafdrukje in mijn hart achter gelaten...

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:46

O Astrid, ik zit nu vreselijk te huilen achter mijn pc. Toch nog plotseling heb je de onvermijdelijke beslissing moeten nemen. Meis strekte, ik zou zooo graag willen dat je bij me in de buurt woonde, dan was ik nu meteen naar je toe gekomen om je te trootsen........... Het is gezien wat de dierenarts constateerde het beste voor Roc, maar je bent je vriendje kwijt...... je maatje....... je alles.......
Ik weet wat het is om een dier zo "kwijt" te raken. Ik wens je heel veel kracht toe om dit vreselijke verlies een plaatsje te kunnen geven. In gedachte ben ik bij je As en Roc heeft nu geen pijn meer en is bij Max. Beide hebben ze het goed waar ze nu zijn..........
Dikke kus

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 12:47

Dankjulliewel voor jullie berichtjes en steun <3 Het ontroert me diep en is iets dat ik ook nooit zal vergeten.

[BB] Roc en Max, weer samen

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:54

Sterte As.. dit was het beste wat je voor Roc kon doen! Je hebt prachtige foto's en herrineringen die diep in je hart zitten.. Die kunnen ze je niet meer afnemen meis!

Knuffel van me..

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:02

rocymax schreef:
Dankjulliewel voor jullie berichtjes en steun <3 Het ontroert me diep en is iets dat ik ook nooit zal vergeten.

[BB] Roc en Max, weer samen

Graag gedaan lieverd. Dikke knuffel ook van mij..... :j

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:47

As je hebt een goede beslissing genomen ;( .
Nu zijn Roc en Max weer samen, ga zo je topic bekijken.
Kijk terug op de mooie tijden die je met hem hebt gehad.
Voel je niet schuldig dat wij Roc hebben leren kennen.
Daar zijn we juist blij om, Roc was een fantastische hond en we zijn er juist blij om dat we deze speciale hond hebben mogen meemaken :j .
Nu heeft hij rust en kan lekker met Max over de groene weides rennen.
Houd je taai vrouw en als je iets nodig hebt weet je ons te vinden.
Vergeet niet dat elke traan die je laat om Roc het je hart vult met tranen om het dat speciale plekje te geven in je hart.
Het plekje voor Roc.
Een hele dikke knuffel voor je en in gedachten leven we met je mee :* :* .

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 14:04

Astrid hele dikke knuffel voor je, wat is het ineens hard gegaan ;( Zag net de prachtige foto's van hoe jullie nog even heerlijk hebben genoten samen op dat prachtige plekje, en zo vlak daarna ineens is dat het einde ;( heel veel sterkte nu, dit zal wel even een verschrikkelijk moeilijke periode worden maar koester al die mooie wandelingen die jullie nog hebben kunnen maken en herinner hem op z'n best!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 14:07

Astrid, wat is het snel gegaan, maar wat heb je Roc nog een mooie tijd gegeven! Het verdriet zal er niet minder om zijn, maar je mag trots op jezelf zijn hoe je de laatste periode met Roc heb doorgebracht. Heel veel sterkte, ook voor je man! :(:)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 14:09

Ik kon je topic niet lezen. Zelf tob ik ook met Fix. Het ligt niet in mijn aard om een ITP te maken. Ik zou de goedbedoelde teksten alleen maar verkeerd gaan interpreteren, door het verdriet en daar was ik ook bang voor in het jouwe. Al lezend valt dat gelukkig mee! Ik ben er te emotioneel voor denk ik. Vandaar ook de zelfbescherming om er niet naar te kijken tot het moment van afscheid daar is tussen jou en Roc. Je hield ons ook goed op de hoogte in het andere topic. Ook ik heb de tranen in mijn ogen. Verdrietig, maar een heel goed besluit om hem te laten gaan. En mss ook beter. Waarom je hond onherkenbaar maken door te scheren hè? Nu is hij in volle glorie als Roc gegaan. De Roc zoals je hem al die jaren hebt gekend. :j

Nogmaals heel veel sterkte!

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 14:25

Nogmaals heel veel sterkte nu ze er beide niet meer zijn...

Geweldig wel dat je de laatste dagen nog zo hebt kunnen genieten met Roc; je hebt ook zeker een goeie keuze gemaakt nu :j

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 14:27

Lieve lieve Astrid. met tranen in mn ogen lees ik dit bericht.. vind het zoo erg voor je! wat erg voor je dat je zo in eens toch die beslissing moest nemen, maar tegen over rocje was het het eerlijkst. heb diep respect voor je! respect voor het feit dat je eerst maxi kwijt meot raken en nu dan ook Roc, 2 dierbare hondjes die vlak na elkaar overleden zijn.. meisje heel veel sterkte!

Rocje heeft een super mooie tijd bij je gehad! en zeker de laate dagen van zijn leven waren fijn, heeft afscheid kunnen nemen van dingen waar hij zo vaak kwam.. Gelukkig heb jij al deze herinneringen! haal daar je troost uit, denk aan het fijne wat je met Rocje hebt gedaan.

Lieffie, ik wens je heeeel veel sterkte met het verwerken van Roc zn dood.. je mag mij altijd Pben, altijd aanspreken. ik ben er voor je!

liefs, :*

achter elke traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 14:32

trekpaardluf schreef:
Lieffie, ik wens je heeeel veel sterkte met het verwerken van Roc zn dood.. je mag mij altijd Pben, altijd aanspreken. ik ben er voor je!

liefs, :*

achter elke traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering.

Dat geld ook voor mij Astrid. Mijn pb staat altijd voor je open en als je het van je af wilt schrijven gewoon doen :j

Mooie spreuk trekpaardluf en o zo waar :))

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:53

Ahhh, we wisten natuurlijk allemaal dat het moment zou komen, maar wat doet het toch evengoed altijd verschrikkelijk veel pijn ;(

Wat fijn dat je alle uitstapjes nog hebt kunnen maken het Roc! En ik wil je bedanken dat wij deelgenoot hebben mogen zijn van een deeltje van het leven van je fantastische hond. Ik kende hem niet, maar hij zit in m'n hart <3

Ik wil je heel veel sterkte wensen en een hele grote knuffel geven :(:)

Fleuribelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:26

Wat een liefde straalde je uit naar Roc. Hetgeen je de laatse tijd nog voor hem betekend hebt zegt meer dan duizend woorden. Ik heb ontzettend veel respect voor jou, met jou, o zo eerlijke beslissing naar Roc toe. Maar dat neemt niet weg dat het ongelofelijk verdrietig is. Ik wens je heel veel sterkte toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 18:14

Wat naar dat je je lieve, mooie, trouwe, knorrende knuffelbeer nu echt moet gaan missen.. Je hebt alles voor hem gedaan wat je kon; het plezier van zijn kant straalde ervan af op de laatste foto's, ook al was hij al zo ziek. Je hebt het goed gedaan zo, maar dat wil niet zeggen dat hij waarschijnlijk een enorme leegte achterlaat. Gelukkig heb je veel prachtige foto's van hem en vast hele mooie herinneringen! Sterkte :(:)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 18:36

hier een stille meelezer, ik heb je topic van begin af aan gevolgt.
ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen, vind dit zo erg.
binnen een korte tijd 2 maatjes kwijt.
heel veel sterkte :(:)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 18:38

Wat sneu nou, het zal wel heel stil zijn.Heel veel sterkte met dit grote verlies

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 19:31

Opnieuw allemaal weer heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes <3 Het steunt me enorm.
Martine,het is idd toch nog onverwacht snel gegaan, ik had nog even de hoop dat de Da zou zeggen , hier kunnen we nog wel wat aan doen, maar wat kan hij nog aan een verlamde tong doen.
Ik heb de beslissing zuiver en alleen voor Roc genomen en geprobeerd om niet egoistisch te zijn.
Bren, rot he, jij hebt hem gekend en weet wat voor lieve knuffel Roc was...
Anouk, hoop dat je alle ellende met Idefix bespaard blijft. Ah, en ik was absoluut niet bang om teksten fout te interpreteren, ze zijn allemaal met liefde en belangstelling geschreven naar mij toe en ik ben iedereen zo dankbaar daarvoor.
Greetje en Moon,dankje voor je steun, ik vind die spreuk fantastisch en heel erg waar
sparretje, dankje zo erg voor al je lieve woorden
Loveshadow, nee mijn knorrende snurkende knuffelbeer is er niet meer, ik heb wel hele mooie dierbare herinneringen
Alle stille meelezers en bokkers die gereageerd hebben, ik kan niet anders zeggen dan bedankt voor alle belangstelling.Dit draag ik altijd bij me in mijn hart!!