Mijn lieve hondje vermist in Heesch (NB) *update: gevonden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ShauniBef

Re: Mijn lieve hondje vermist in Heesch (Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 18:32

Gefeliciteerd!!

Fijn dat die mensen je direct gebeld hebben! Die bos bloemen hebben ze zeker verdient!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-11 20:58

Iedereen bedankt voor de felicitaties !!! We hebben het hele weekend genoten van het mooie weer en het feit dat mijn hondje weer bij ons terug is.
De mensen die mij gebeld hebben dat mijn hondje ergens liep, ben ik zooo dankbaar. Die bos bloemen hebben ze zeker verdient :j

Horsieslii bedankt dat je die mooie foto's van mijn hondje hebt gemaakt. Inderdaad is ze van vreemden nog steeds heeel erg bang, dat was ze al wel vóór dat ze verdween, maar vandaag bij het maken van de foto's door horsieslii (Linsey) kwamen er mensen kijken en toen kroop ze helemaal tegen ons aan..... zooo zielig. :(:)

idefix4

Re: Mijn lieve hondje vermist in Heesch (NB) *update: gevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:13

Fantastisch nieuws! Ik las het vanmorgen.
Enne... had ík toch gelijk! Ik zei toch dat ze terug zou komen? ;)
Super dat ze terecht is!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-11 21:14

Een foto zegt vaak meer dan vele woorden...............

Afbeelding

Linsey (horsieslii) bedankt. _/-\o_ Ik ben zooooooo blij dat mijn hondje terug is :j

Anouk dank je wel ! Je had inderdaad gelijk, ze is terug en ik ben ontzettend gelukkig :j

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:17

heel fijn te horen. Super

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:20

Wat een ontroerend mooie foto hierboven!
Je hondje kijkt ook echt van: ''Eindelijk veilig thuis''

Ik kijk nu naar mijn kleine pupje die op mijn schoot ligt te slapen en moet er niet aan denken dat mij hetzelfde gebeurd.. wat moet het voor jou naar geweest zijn zeg!
geddsie... Dan ben je zo blij als ze weer terug is :D

Maar ze was toch wss gestolen?

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:22

Wat super fijn , dat ze gevonden is.
Super!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-11 22:55

Elin_ schreef:
Wat een ontroerend mooie foto hierboven!
Je hondje kijkt ook echt van: ''Eindelijk veilig thuis''

Ik kijk nu naar mijn kleine pupje die op mijn schoot ligt te slapen en moet er niet aan denken dat mij hetzelfde gebeurd.. wat moet het voor jou naar geweest zijn zeg!
geddsie... Dan ben je zo blij als ze weer terug is :D

Maar ze was toch wss gestolen?

De foto was gemaakt vandaag en toen ik die zag, dacht ik ook echt : "Mijn hondje kijkt echt tevreden zo met de oogjes dicht en lijkt inderdaad HEERLIJK ik ben thuis" te zeggen...
Het was zeker een nare tijd en ik hoop die NOOIT meer mee te maken :n
Ik moest daarom ook zoooo huilen toen ik ze weer in mijn armen sloot, omdat ik mega blij was dat ik haar weer terug had !! :j

Dat ze gestolen is daar ben ik nog steeds van overtuigd, want in de drie dagen dat ze vermist is geweest, heeft niemand haar gezien !! Dat is toch vreemd ? Ze rende ineens over een veldje waar de mensen die me gebeld hebben haar zagen. Ze was als wat bangig voor vreemde maar nu is dat toch wel extreem. Als er iemand naar haar toe komt die ze niet kent, dan kruipt ze zowat in me..... en een harde mannenstem daarvan kan ze nog steeds schrikken. Dat had ze voorheen helemaal niet...
Ik vermoed dat ze ergens binnen heeft gezeten en dat ze te heet onder de voeten is geworden door alle aandacht dat er aan de vermissing van mijn hondje besteed werd en ze haar weer buiten hebben gezet.
Het is een vermoeden en gelukkig hoef ik me niks meer af te vragen, want ze is TERUG !!! Dat is voor mij het aller belangrijkste :))

iejoor62

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 11:59

andamoon schreef:
Een foto zegt vaak meer dan vele woorden...............

Afbeelding

Linsey (horsieslii) bedankt. _/-\o_ Ik ben zooooooo blij dat mijn hondje terug is :j

Anouk dank je wel ! Je had inderdaad gelijk, ze is terug en ik ben ontzettend gelukkig :j

Nogmaals...SUPER !!! en wat een prachtige foto, het zegt alles :+: (vandaar even een quote, want die foto mag nog wel een keer voorbijkomen)

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:00

Ooh wat fijn!!!!
Ben echt heel blij voor je dat ze weer terecht is! Wat een nachtmerrie moet dat geweest zijn zeg!

En wat een prachtige foto, daar krijg ik echt kippenvel van hoor!

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:06

Wat fijn! Heerlijk om al die goede berichten te horen!

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:13

TOPPIE!!! Toch ook goed dat bokt altijd zo goed meewerkt! Helpt altijd, nou ja vaak...:D
Heb je er ver van huis gevonden? Ben ik benieuwd naar ivm weglopen of meenemen....TOPPIEEEEEEEE :D
Mijn hondje is ook wel eens weggelopen achter de konijntjes aan...dus ik weet hoe het is...

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:13

oh wat zal jij nu gelukkig zijn.
wat fijn dat ze weer terug is.

*\o/* *\o/*

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:16

*\o/* *\o/* *\o/*

geweldig ! kun je weer rustig slapen , dikke knuffel vanuit het noorden

Ema15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 17:00

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* gelukkig wat een opluchting, verwen haar maar lekker dat heeft ze verdiend!

xxnienke94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:57

ik ben zo blij voor jullie!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 22:19

Dank je wel voor al jullie lieve reacties _/-\o_ Bokt heeft zeker geholpen, want het gaf me zoveel steun dat iedereen zo met me meeleefde :j en zoveel bokkers gaven aan kennissen door dat mijn hondje vermist was en ook heel veel bokkers plaatsten een link in hun onderschrift zoooo lief !!!
Mijn hondje was 3 dagen helemaal NIET gesignaleerd en ineens liep ze over een veldje niet ver van ons huis !!!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 22:51

Even een update van hoe het nu met mijn hondje gaat ! Ze was in het begin nog wat bang voor harde geluiden en zeker voor vreemden. Ze speelde niet echt met de andere hondjes, maar op dit moment speelt ze gelukkig wel weer met de andere honden en merk ik dat ze blij is dat ze weer veilig thuis is. Ze hing altijd al heel erg aan me, maar nu nog meer !!!! Ze houd de rest van de hondjes goed in de gaten en mij zeker...
Gelukkig heeft ze zoals ik het nu kan zien, niets overgehouden aan haar avontuur... als alleen is ze nu nog aanhankelijker dan dat ze al was... <3
Afbeelding

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 23:21

Wat een fijn gevoel dat het zo goed is afgelopen. Ik heb er al die tijd straf in geloofd en gelukkig is het zo gegaan. Wat een mooie foto! Als ze niet black and tan was, zou ze zo duur kunnen voor mijn Fixie in haar jonge jaren! Ook zo'n aanhankelijke schat!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 10:02

Dank je wel Anouk, het is zo'n lief hondje echt, daarom was het ook zo moeilijk om haar kwijt te zijn. We hopen maar dat ze aan dit avontuur niets overgehouden heeft en zover ik kan zien niet. Ze speelt weer met de andere hondjes en gedraagt zich weer al vanouds. Ze was altijd al een beetje terughoudend naar vreemden en ik heb nu het idee nog een beetje meer, maar dat vind ik niet zo erg.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:39

Super dat ze terecht is! Echt heeeeeel fijn. En wat een oplettende mensen zeg, wat lief!
Prachtige foto's ook en bij de tweede spat het er inderdaad af!

Gelukkig is ze weer zo goed als de oude!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 11:22

Sorriso schreef:
Super dat ze terecht is! Echt heeeeeel fijn. En wat een oplettende mensen zeg, wat lief!
Prachtige foto's ook en bij de tweede spat het er inderdaad af!

Gelukkig is ze weer zo goed als de oude!

Dank je wel voor je lieve reactie _/-\o_
Bij de tweede foto staat ze naar mij te kijken <3 Ze hield nauwlettend in de gaten wat ik aan het doen was :j Ze is zooo lief kan ook zo heerlijk bij je komen zitten. Ik ben echt heel erg blij dat ze weer terug is bij me +:)+
Ze speelt weer volop met de andere hondjes en is vrolijk of ze verder nog iets aan het avontuur heeft overgehouden kan ik niet zeggen, ze gedraagt zich weer als vanouds en we kunnen verder eigenlijk niets vreemds ontdekken gelukkig !!!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 01:44

Wat een ontzettende mooie foto´s, Monique <3
Heerlijk dat ze weer helemaal blij is met de andere hondjes en fijn dat jullie niets kunnen ontdekken dat ze iets heeft overgehouden van het avontuur.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 10:33

blensink schreef:
Wat een ontzettende mooie foto´s, Monique <3
Heerlijk dat ze weer helemaal blij is met de andere hondjes en fijn dat jullie niets kunnen ontdekken dat ze iets heeft overgehouden van het avontuur.

Dank je wel Brenda !! _/-\o_
Voor zover we nu kunnen beoordelen heeft ze niets aan dit avontuur overgehouden en is ze overduidelijk helemaal blij om weer terug te zijn bij ons :j In het begin was ze nog wel een beetje schuw naar de andere hondjes toe en gromde ze af en toe wat nerveus, maar dat is weer helemaal weg en is ze weer het "oude" lieve vrolijke en speelse hondje dat ze vóór het avontuur was. <3