Overigens word ik er ook echt moedeloos van en het liefst ga ik ze allemaal halen, ben er vanaf nu dan ook echt klaar mee en ga er niet meer op kijken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, bijna niks zit dat niet gebroken is

NoGo schreef:http://dieren.marktplaats.nl/honden-en- ... nd=23&fs=1![]()
Overigens word ik er ook echt moedeloos van en het liefst ga ik ze allemaal halen, ben er vanaf nu dan ook echt klaar mee en ga er niet meer op kijken
hanny_jelke schreef:NoGo schreef:http://dieren.marktplaats.nl/honden-en- ... nd=23&fs=1![]()
als je goed kijkt zijn het ook 2 verschillende.
kijk maar naar de neus op de eerste foto is hij om de neus heen wit de 2de en de 3de maar aan 1 kant
de lichtinval vertekent het beeld, kijk maar eens goed naar de borst, ogen en voorhoofd.

fojoe schreef:onvoorstelbaar ........![]()
ik ben gisteren met mijn nieuwste aanwinst (aangereden 8-jarige beagle uit het asiel gehaald) naar mijn dierenarts geweest.
blijkt dat aan het pootje - volgens de da die haar na het ongeval verzorgd heeft en de da van het asiel niet gebroken -, bijna niks zit dat niet gebroken is
![]()
barsten in scheenbeen, kuitbeen en dijbeen, en de heupkom is op meerdere plaatsen gebroken.
de heupkop is intussen ook uit de kom geraakt en aan het afsterven.
volgende week wordt ze geopereerd om de heupkop te verwijderen.
het littekenweefsel dat daarna aangemaakt wordt, zal na verloop van tijd de functie van de heupkop overnemen.
in het begin zal ze geen stabiliteit hebben in dat pootje, maar ze zal in ieder geval geen pijn meer hebben.
rot dat ze onder het mes moet, maar de prognose is gelukkig gunstig.
en nee, geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om haar terug te brengen naar het asiel
(geen woord verkeerd over de andere medewerkers van het asiel hoor, dat zijn mensen die hun job met hart en ziel doen)
Elma_ schreef:En het asiel gaat ook de operatie kosten op zich nemen?
Arm beest, gelukkig maar dat de uitkomst nog in haar voordeel is
) omdat iemand in de buurt het wel leuk leek om 10 kuikens te kopen voor hun rennetje. Leuk natuurlijk. Bleek 1 kip en 9 hanen te zijn. Dieren zouden worden afgemaakt. Ik als klein kind naar mijn moeder toe en daarna hebben we ze opgehaald. 2 zelf gehouden en voor de anderen heel veel moeite gedaan om een goede plek te vinden.
. De meeste dieren doet ze gratis weg, behalve kittens en ander klein grut, want ze is zo bang dat die aan slangen worden gevoerd (ze heeft ook niet vaak kittens of jonge dieren, want de meeste mensen willen die dan wel). Er zijn namelijk mensen die gratis kittens, konijnen, ratten e.d. opzoeken en ze aan hun slangen voeren. Dat is mijn zus één keer gebeurd toen ze voor twee kittens een nieuw huis zocht. De mensen deden zich voor als hele leuke mensen. Waren echt blij met ze. Zouden in contact blijven. In contact bleven ze niet, maar mijn zus zocht contact met hun op en kwam er zo achter de huisdier slang ze had opgegeten. Van zulke praktijken word ik echt misselijk. Dat een slang moet eten snap ik, maar ik vind het zo naar. In de natuur heeft een prooidier een kans om te ontsnappen. Een kitten of konijntje dat word opgevoerd is zo goed als dood. NoGo schreef:http://dieren.marktplaats.nl/honden-en- ... nd=23&fs=1![]()