Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ikdoemaarwat schreef:Jildau schreef:Maar er zijn zoveel mensen die honden hebben en kinderen. Toen ik geboren werd hadden mijn ouders ook 2 honden, zijn zij nu ook onverantwoordelijk? Is er in jullie naaste omgeving dan niemand met honden en kinderen? Ik vind dat heel normaal maar zal wel komen omdat ik zo opgevoed ben dan..
ik heb ook honden en ook nog plannen voor kinderen ....
maar een gewone hond is niet te vergelijken met een probleemhond
Chiqa schreef:En ze niet om het minst geringst weer afstaat omdat het niet meer in de situatie past, net als de mens.
Zelfde rechten.

Jildau schreef:Deze hond is nog geen probleemhond met kinderen. Onze brave goedzak kan net zo goed een keer naar een kind happen als de hond van TS. Als TS haar hond bij voorbaat al weg moet doen dan zou je helemaal geen honden met kinderen kunnen houden. Elke hond kan onverwachte reacties geven.
Chiqa schreef:Quellian schreef:maar ik begrijp dat je hier niet over mee kunt praten omdat je zelf niet weet hoe het is,
Daar kan jij helemaal niet over oordelen, jij weet niets echt niets van mijn prive leven dat staat hier namelijk niet op bokt![]()
En dat is ook niet interessant voor het verloop van de discussie.
Geeft niet hoor, maar het zou je zo fraai staan als je eens ging posten in topics waar je ook echt over mee kon praten, dit komt amateuristisch over. Quellian schreef:Oh jawel hoor, meerdere malen zelfs

Cassidy schreef:Maar je hebt wel je mening klaar over de privesituatie van een ander (die ook niet compleet op bokt staat
Jildau schreef:Ooh dus omdat Chiqa een andere mening heeft dan jou Quellian, moet ze er maar niet over mee praten?

Sizzle schreef:Ik zou het vooral op prijs stellen als ze nu eens zou posten welke oplossing zij zou kiezen als ze ineens ongepland zwanger (en niet net 1 dagje) zou blijken en een vergelijkbare hond zou hebben. Daar zou TS wellicht wat aan hebben.