DeadxStar schreef:Jammer dat er soms zo globaal wordt gesproken over 'katteneigenaren'.
Bepaalde hondeneigenaren kunnen dr ook wat van hoor! Honden op de stoep laten schijten, valse krengen niet aanlijnen, enz.
Maar dan ga ik toch ook niet gelijk roepen dat alle hondeneigenaren dat doen?
Heb zelf trouwens ook 2 honden, voordat iemand weer komt met 'echt een katteneigenaar'![]()
Wij hebben jaren lang last gehad van een kat in de tuin, die onze katten aanviel.. Keer op keer weer, 1 keer is 1 van mijn katten er haast aan overleden. Dan wil je die kat ook wat aandoen hoor, maar je doet het niet. Ook daar viel niets aan te doen omdat het een 'zwerfkat' was, buren verderop gaven hem alleen te eten.
Gelukkig is die kat nu al een hele tijd dood, en is dat probleem weg.
Dus ook katteneigenaren kunnen last hebben van andere katten hoor..
Joh echt? Heb al meerdere keren aangegeven in mijn posten hier dat wij zelf een kat hebben, alleen die kan de tuin niet uit en bezorgt dus niemand overlast.
Iedereen die dit topic leest zal begrijpen dat niemand last heeft van katteneigenaren die hun kat op eigen terrein houden.
Dat hondeneigenaren ook voor veel overlast kunnen zorgen is me meer bekend dan mij lief is, maar daar gaat dit topic niet over.
maar die worden getolereerd door mijn honden.........
Onze hond heeft er nog nooit 1 te pakken gehad
En echt bijten ofzo zal die ze niet doen, hij ziet het gewoon als spelletje! Net zoals hij bijv achter onze geitjes aan rent, maar als het geitje omdraait is de hond weg hoor 

katten te houden?