en hij is denk ik wel ter herplaatsen hij heeft super lief koppie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Laika schreef:Niet zo'n prater dus.... ik mag hopen dat eventuele kinderen in de toekomst wat uitvoeriger besproken gaan worden.En niet zomaar komen omdat één van jullie beiden dat zo leuk zou vinden.

laetitia schreef:Yamcha ben ik het helemaal mee eens.
Open MP of Eenmaal andermaal en de handel in paarden floreert tierig.
Paarden te koop zetten omdat er 'geen klik' is, is de normaalste zaak te wereld in paardenland.
Echter als het vervolgens om een ander soort dier gaat (een hond) is het een heel ander verhaal?
XoNo schreef:VinAx schreef:Nee, jij snapt niet hoe ZIJ in elkaar zit. Serieus. Ze heeft een heel huis ter beschikking, de achterdeur naar de koer staat ALTIJD open. Ook op zolder kan ze altijd gaan neuzen. Waar doet mevrouw haar boodschap? Juist. Op mijn boeken. Op mijn onderleggers. Op mijn propere was. Geloof me nou, nooit op de spullen van mij ex.
Ik weet dat het raar klinkt, maar het is gewoon écht zo. Natuurlijk deed ze het ook wel eens gewoon op grond, maar meestal koos ze een van mijn spullen er uit.
Ik geloof best dat dat ze dat deed, maar niet om de reden die jij aangeeft. Ik weiger te geloven dat een hond het voorzien heeft op iemand en dat uit in het verzieken van spullen. Honden zijn niet materialistisch ingesteld en weten dus niet de waarde van spullen. Er moeten een andere onderliggende reden zijn geweest. Vraag om aandacht, dominantie (van jou of de hond?), noem het maar. Echter een hond die een mens een hak probeert te zetten? Waren ze maar zo slim...
marenmar85 schreef:jullie gaan het allemaal snoepie vinden let maar op
Ik heb net eerst een brief aan mij vriend geschreven kan hij er eerst de hele dag over nadenken zodat hij zijn eerste reactie beetje kwijt is en geloof me. Ik heb met tranen in men ogen moeten doen, maar heb eens goed nagedacht dat het niks zal worden los van smetvrees. ( ik heb wel gevoel werk niet voor niks in een ziekenhuis)
Ik vind ook moeilijk en doe het ook niet voor mijn plezier maar sommige hier al zeggen is het beter voor het beesje
jullie mogen geen pbtje sturen dat jullie hem willen hebben mocht zover komen dat komen dan plaats ik nieuwe topic
bij deze hier is die nog 12 weken hij is inmiddels 6 mnd dus groter en breder
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LUXP6TNX-D.jpg
t is niet eens mijn soort hond maar aaaaaaaahhh haha.XoNo schreef:VinAx schreef:Nee, jij snapt niet hoe ZIJ in elkaar zit. Serieus. Ze heeft een heel huis ter beschikking, de achterdeur naar de koer staat ALTIJD open. Ook op zolder kan ze altijd gaan neuzen. Waar doet mevrouw haar boodschap? Juist. Op mijn boeken. Op mijn onderleggers. Op mijn propere was. Geloof me nou, nooit op de spullen van mij ex.
Ik weet dat het raar klinkt, maar het is gewoon écht zo. Natuurlijk deed ze het ook wel eens gewoon op grond, maar meestal koos ze een van mijn spullen er uit.
Ik geloof best dat dat ze dat deed, maar niet om de reden die jij aangeeft. Ik weiger te geloven dat een hond het voorzien heeft op iemand en dat uit in het verzieken van spullen. Honden zijn niet materialistisch ingesteld en weten dus niet de waarde van spullen. Er moeten een andere onderliggende reden zijn geweest. Vraag om aandacht, dominantie (van jou of de hond?), noem het maar. Echter een hond die een mens een hak probeert te zetten? Waren ze maar zo slim...

RightOn schreef:@ VinAx....daar zou je toch boven moeten staan? en niet gaan denken dat de hond jou gaat zitten pesten, zo denkt een hond niet.
mijn teef (herplaatser) heeft een voorkeur voor mannen en luisterde eerst alleen naar mijn man maar heb haar wel voor me kunnen winnen, alles is mogelijk...mijn reu luistert minder goed naar mijn man maar ik steun mijn man, als mijn man wil dat Dies naar zijn mand gaat en hij gaat niet zeg ik het nog een keer dat hij moet gaan, daardoor heeft hij wel respect gekregen voor mijn man.
@ marenmar85.....lees nu pas je laatste bericht. als jullie besluiten de hond te herplaatsen hoop ik dat je voor het diertje alle moeite neemt om een heel goed thuis te zoeken.
thanks 
VinAx schreef:RightOn schreef:@ VinAx....daar zou je toch boven moeten staan? en niet gaan denken dat de hond jou gaat zitten pesten, zo denkt een hond niet.
mijn teef (herplaatser) heeft een voorkeur voor mannen en luisterde eerst alleen naar mijn man maar heb haar wel voor me kunnen winnen, alles is mogelijk...mijn reu luistert minder goed naar mijn man maar ik steun mijn man, als mijn man wil dat Dies naar zijn mand gaat en hij gaat niet zeg ik het nog een keer dat hij moet gaan, daardoor heeft hij wel respect gekregen voor mijn man.
@ marenmar85.....lees nu pas je laatste bericht. als jullie besluiten de hond te herplaatsen hoop ik dat je voor het diertje alle moeite neemt om een heel goed thuis te zoeken.
Ik kreeg die steun dus NIET. Bozzy zijn voorkeur ging naar mij uit, maar luisterde wél ook naar m'n ex. En dat vond ik heel belangrijk, ook al ging zijn hond haar voorkeur naar mij uit, ik vond wél dat ze moest luisteren. Ze was echter zijn hond, en ik had het gevoel dat zij dacht dat ik tussen hen in kwam.
Mn moeder heeft ook 2 honden, de ene trekt meer naar haar, de andere naar m'n pa. Maar ze luisteren wel naar allebei, en dat vind ik wel moeten. Ok als Noia sneller geneigt is om bij m'n pa te gaan liggen, en dat Buffy sneller bij m'n ma op schoot gaat, maar nest is nest, en dat doen ze dan ook gewoon, of het nu uit pa of ma hun mond komt. En dat was bij m'n ex z'n hond niet waar, die draaide gewoon haar kont naar mij.