Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
la_chica schreef:Lailaa schreef:Ja dat is waar, maar wie weet is je hondje niet eens meer in NL. Ik wil je niet bang maken ofzo hoor.
Maar ik zal mijn zus vragen of ze in het bestand van de dierenarts wil kijken.
daar ben ik dus wel heel bang voor hoor!!
Maar als je dat zou willen of kunnen doen??? heel graag!!!!
dank je wel!!!
xxx

volbloedfan schreef:ik hoop voor je dat dit hem is, leef zo met je mee,
Volwassen Chihuahua, Tan, Gesteriliseerd Man,
Found Sunday, March 14th, 2010 near Falls of Neuse & Sandy Forks Rds. Gevonden zondag de 14 maart 2010 in de buurt van watervallen van Neuse & Sandy Forks RDS.
Please call Guardian Angel Home & Pet Care at 919-981-7406. Belt u Guardian Angel Home & Pet Care op 919-981-7406
ponygekje21 schreef:volbloedfan schreef:ik hoop voor je dat dit hem is, leef zo met je mee,
Volwassen Chihuahua, Tan, Gesteriliseerd Man,
Found Sunday, March 14th, 2010 near Falls of Neuse & Sandy Forks Rds. Gevonden zondag de 14 maart 2010 in de buurt van watervallen van Neuse & Sandy Forks RDS.
Please call Guardian Angel Home & Pet Care at 919-981-7406. Belt u Guardian Angel Home & Pet Care op 919-981-7406
Ik weet niet of ik erover heen gelezen heb, maar weet TS dit al? ook al is het niet in NL hij kan overal zijn.
Krissie0 schreef:Stitch is niet gesteriliseerd... Maar kan wel zijn dat zijn "nieuwe" baasjes dat gedaan hebben.

ponygekje21 schreef:Had zo gehoopt dat hij weer terug zou zijn, maar begin steeds meer te denken dat hij weg blijft hoe erg het ook klinkt![]()
Ik blijf MP ook in de gaten houden, Ik kan helaas niet veel doen hier vanuit Limburg. Hyves heb ik niet, maar zal op het internet blijven kijken voor je ! En als ik nog ergens mee kan helpen, bellen noem maar op dan doe ik dat graag
Sterkte!