ThePast03 schreef:Yinnar schreef:Je kan ook de naam van die kliniek geven zodat de konijnen goedkoper gecastreerd kunnen worden waardoor de adoptiekosten omlaag kunnen.
Je kunt ook blijven doorzeuren als ik al tig keer heb gezegd dat ik dat zeker niet doe zonder eerst overlegd te hebben met die kliniek.
Dan nog kan die opvang het niet voor 10-15 euro want dan zitten ze nog met castratiekosten van 30 euro of iets minder als ze die korting ook krijgen en dat willen ze weer terug verdienen.
Als jij 45 euro wilt uitgeven voor een adoptiekonijn is dat jouw goed recht, als ik dat niet wil omdat er opvangen zijn die goedkoper zijn dan is dat mijn goed recht. Ik ben er niet voor om een opvang overeind te houden die 45 euro vraagt, ik ben er alleen maar voor om konijnen een goede plek te bezorgen.
Dus zul je ook de duurdere opvangen nodig hebben, want met de goedkope alleen red je het niet.
En ik blijf erbij dat de duurdere meer dierenartskosten betalen en evengoed voor de dieren zorgen als de goedkopere opvangen.