Heel eng beest....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:25

Fiffill schreef:
Blegh, rotkatten, zo'n hekel aan die beesten.. hopen dat 't kauwtje (waarschijnlijk dan, omdat je net zei dat die er meer zaten ;) ) het haalt.. :(:)
Kijk, katten, dat zijn nou beesten die ik eerder zou afschieten als ze in mijn tuin zaten. :Y)

Grootte van een raaf: De kop-staartlengte bedraagt 65 cm, de spanwijdte is 1,20 meter en een gewicht van 0.69 tot 1.63 kilogram.

katten en honden eten al die vieze enge beesten opp zodat ik veilig op afstand kan blijven

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:25

Cyrilletje schreef:
Fiffill schreef:
Cyrilletje die foto's staan een paar posts boven je ook al. :+ Over kraaien en kauwen.

Jullie gaan gewoon veels te snel! :P
Voor je een antwoord kan plaatsen zijn er al weer zo'n 13 nieuwe berichten bijgekomen... :roll:

Ja, lastig is dat idd. :')

Zal je zien, is je kat straks opgegeten.. dat zou balen zijn. :P

Rhendera

Re: Heel eng beest....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:26

ja inderdaad moet soms 4keer op verzenden klikken omdattie de heletijd zeurt over nieuwe berichten :Y)

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:26

Fiffill schreef:
Zal je zien, is je kat straks opgegeten.. dat zou balen zijn. :P

_O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:28

Ik meende het echt hoor, neem aan dat ze toch wel gehecht is aan d'r kat... dus niet denken dat het sarcastisch was ofzo. :')

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:28

kauwen kan je tam maken. Ik heb verschillende mensen gekend die ene tamme kauw hadden of hadden gehad.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:30

Ja klopt, daarom wilde ik er vroeger altijd eentje hebben.. maar goed, dan moet je ze eigenlijk uit het nest jatten zodat ze van jongs af aan bij je blijven. :P Dat vind ik ook weer een beetje teveel van het goede, zo'n kleintje uit zijn nest trekken. :=

Martina67

Fiffill schreef:
Ik had trouwens laatst een bij in mijn bed, ik ging liggen en leg een arm neer, voel ik een klein prikje dus trek 'm meteen weer weg, dacht dat het gewoon iets scherps was.. leg ik m'n arm weer terug, weer een prikje maar nu op mijn onderarm. Ik kijken, zit er daar een bij helemaal suf onder de lakens. :+ Hij had me niet echt "door" geprikt, anders was hij natuurlijk wel dood geweest (angel eruit) maar kreeg toch best jeuk en twee flinke bulten. :P

Overigens had ik een tijdje terug ook een spin in mijn oor, ik werd wakker en ik voelde iets kriebelen in mijn oor.. dus ik steek m'n vinger erin, zat niks, maar het kriebelde door, dus ik mep tegen m'n oor aan valt er zo een klein spinnetje uit. :')

Wat een onzin zeg cp112.. kraaien schieten.. :n Prachtige beesten zijn het, dat ga je toch niet schieten (net als nutteloos kevers doodslaan).

Hoehoe, wat ben ik toch blij met m'n katten op en rond het bed!
Wist niet dat er ook zwarte horenaars bestonden!!!! Horenaars vind ik vooral eng omdat ze zo groot zijn en van die aggresieve kleuren hebben. De gewone wesp is eigenlijk enger omdat die zich nog aggressief gedraagd ook. En killer bees of reusachtige spinnen en kevers hoop ik noooooooooooooit tegen te komen!

Wat is er eng aan katten Fiffill????? Die moet je nou net niet afschieten, dan worden de baasjes wel erg verdrietig! (De mijne komen daarom ook niet buiten!) Er zijn trouwens heel effectieve manieren om honden en katten te verjagen zonder ze schade te berokkenen.

cp112

Fiffill schreef:
Blegh, rotkatten, zo'n hekel aan die beesten.. hopen dat 't kauwtje (waarschijnlijk dan, omdat je net zei dat die er meer zaten ;) ) het haalt.. :(:)
Kijk, katten, dat zijn nou beesten die ik eerder zou afschieten als ze in mijn tuin zaten. :Y)

Grootte van een raaf: De kop-staartlengte bedraagt 65 cm, de spanwijdte is 1,20 meter en een gewicht van 0.69 tot 1.63 kilogram.

T'is weer stil, zie wel een hoop veren, Had dat beest maar sneller moeten zijn :+, Katten zijn lief :+ en zoals nu blijkt heb ik ze nog goed opgevoed ook }> die kauwen zijn gewoon dom, we hebben de katten express een belletje om, de kleine vogels krijgen ze nu nooit te pakken.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:31

kaatje77 schreef:
cp112 schreef:
Wij hadden een keer een zogehete (in het engels) Stag Beetle in huis, mar die was eng!! :oo was echt wel 7cm groot ofzo, giga grijpers en vloog ook nog. En nog moeilijk dood te krijgen ook want zijn pantser was knoeperd hard.

http://www.mattwardman.com/blog/wp-cont ... beetle.gif

Jee :oo

Dit is een vliegend hert en zo beschermd als ik weet niet wat.

Ik woon precies in het broeigebied van deze bijzondere insecten.
Het mannetje heeft een "gewei" en het vrouwtje heeft er geen.

Ze maken een hels kabaal, maar doen echt geen mens kwaad.

Weet je dat het 7 jaar duurt!!!!!!!!! voordat een larve uitkomt?

Vind het erg cru dat je zoiets dood maakt :r

Bij de weg, wist je dat een vliegend hert klinkt als een brommer als hij voorbij vliegt?? :Y)

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:32

Hoe zijn we van meikevers bij kraaien beland? :+

Onali

Fiffill schreef:
Ja klopt, daarom wilde ik er vroeger altijd eentje hebben.. maar goed, dan moet je ze eigenlijk uit het nest jatten zodat ze van jongs af aan bij je blijven. :P Dat vind ik ook weer een beetje teveel van het goede, zo'n kleintje uit zijn nest trekken. :=

Je las net zelf al dat het legaal was om de eieren te pakken :P

Lyonesse

Fiffill schreef:

Hier loopt een kraaienmama die perongeluk ook een ekster uitgebroedt heeft :D grote kauw, 4 kleine kauwtjes en een ekstertje _O-

cp112

Tallie_Ho schreef:
Bij de weg, wist je dat een vliegend hert klinkt als een brommer als hij voorbij vliegt?? :Y)

Hihi, ja klopt maakt echt een enorm hard geluid :j

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:33

Lyonesse schreef:
Fiffill schreef:

Hier loopt een kraaienmama die perongeluk ook een ekster uitgebroedt heeft :D grote kauw, 4 kleine kauwtjes en een ekstertje _O-

Hahaha, dat moet wel leuk zijn om te zien :=

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:33

FireScorpion schreef:

Mijn fout geloof ik toen ik zei dat ik ze afschoot }> :))

Martina67

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:34

Lyonesse schreef:
Afbeelding
Die zijn leuk :D Als je ze pakt gaan ze gillen :D :D :D

Wat is het voor insect?

Rhendera

cp112 schreef:
FireScorpion schreef:

Mijn fout geloof ik toen ik zei dat ik ze afschoot }> :))

_O-

Lyonesse

Martina67 schreef:
Lyonesse schreef:
Afbeelding
Die zijn leuk :D Als je ze pakt gaan ze gillen :D :D :D

Wat is het voor insect?

Een leliekever :j

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 13:35

cp112 schreef:
Fiffill schreef:

T'is weer stil, zie wel een hoop veren, Had dat beest maar sneller moeten zijn :+, Katten zijn lief :+ en zoals nu blijkt heb ik ze nog goed opgevoed ook }> die kauwen zijn gewoon dom, we hebben de katten express een belletje om, de kleine vogels krijgen ze nu nooit te pakken.

Juist ja, mijn kat heeft 3 belletjes om en iedere morgen ligt hier een mees/mus/spreeuw in de gang :Y)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:35

Dat klinkt best aardig op zich, leliekever

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:37

Ze doen ook niks hoor :D Maar dat schreeuwen en krijsen klinkt vreselijk grappig :') Ze doen het ook als je ze op hun rug legt :') Ze eten lelies uiteraard :+

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:37

Oke dat ga ik eens proberen dan mocht ik er 1 tegenkomen

Martina67

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:38

Wildgirl schreef:
Jester_ schreef:
KNIP

kijk nu word ik dus harstikke bang

Gatverdamme jester wil je dat niet doen, ik viel letterlijk achterover van mijn stoel en heb nu een bult op mijn kop :+

Wildgirl met jou kan ik praten!!!! :+:

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:38

IndianLady schreef:
BENTE houd op!!!!

bah ben ik blij dat ik nu toevallig mn koptelefoon opheb.

Schijnt trouwens ook zo te zijn dat je aardig veel spinnen 'opeet' als je slaapt

Daar heb ik een killerkat voor :D Die springt ze van de muur en vreet ze op!! :Y) Goor beest!! :r