onze opvangkatjes zijn ook ongeveer 4 weekjes oud. Bij ons krijgen ze vanaf ongeveer 400gram een beetje natvoer gemengd met melk en goed fijngeprakt. dit krijgen ze nou sinds 3 dagen hier. ( tenminste 3 van de 4, eentje weegt nog onder de 400 gram en drinkt pas weer zelfs sinds 3 dagen ) Nu eten ze het vlees ook zonder de melk, dus misschien is dat een tip. Hoewel eentje het ook helemaal niks vind en liever de fles heeft. Je bent verwend of niet he ?
Wat is ie al gegroeid zeg, die kleine Bikkel! Weten jullie trouwens al wat het geslacht is of heb je het nog niet kunnen zien/vinden? En hij/zij heeft echt een paradijsje bij jullie. Ben blij dat er nog zulke mensen als jij bestaan!
En gister heeft de fox-terriër één van de kittens te pakken gehad. Die leeft dus niet meer. Waar de andere 2 met mams zijn weet ik niet. Marc en ik hebben gister een uur gezocht, wel een paar aangevreten duiven gevonden, maar geen poesjes.
Dit is niet op schoot klimmen, maar puur in 1 keer je nagels in je vel hangen en dat doet pijn haha!
Geniaal zijn die jonge katjes altijd, zomaar uit het niets hangen ze aan je been
Wat wordt het eens stoer ding zeg!
Solleke_Noah
Geplaatst: 04-06-09 13:35
Haha, kan wel, ik ben nogal soepel met mijn katten vrees ik, de honden hebben regels, de katten mogen alles (gelukkig zijn ze er niet slechter van geworden, enkel rotverwend)
simone_1986
Geplaatst: 04-06-09 15:30
hahaha, hij is wel echt heel leuk En dat kan je inderdaad het beste zo snel mogenlijk afleveren, want als ze groter worden en het dan doen doet het nog meer pijn.
Met de 2 fleskittens hier gaat het gelukkig ook nog steeds erg goed. Ze zitten al op 540 gram
maikeltje
Geplaatst: 04-06-09 15:59
Oooo wat een schattige foto's weer
Simone, die van jou zijn ook al een flinke hand vol
Ja hoor bikkel mag gerust op schoot, heeft ze gisteraaf ook heel lang volgehouden, maar ik houd er niet van dat ik overal nagels in heb.
Simone wat een schatjes die twee
IKbenEllen
Geplaatst: 04-06-09 18:26
Oh Simone die zwart-witte
ik zit op mijn benen helemaal onder de krassen, dan slaan ze ze weer uit als ze op mijn been liggen, of ze besluiten midden in de nacht eens eea uit te vechten boven op mij
Wat een berg! Wat schattig dat er ook een muisje geboren is haha! ik zat eerst te kijken wat dat nou was, maar toen herkende ik het muisje, onze kat heeft hem ook (maar die ziet er niet meer zo best uit als deze )
IKbenEllen
Geplaatst: 05-06-09 15:06
maikeltje schreef:
Whaaaaa die zijn leuk, al die poeskes op een grote hoop