Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:Dus die beesten bezorgen wel degelijk overlast. Maar ach, ze zijn toch gemaakt om aan het wegdek te plakken en op dingen te jagen dus ze mogen vast wel los, de maatschappij moet zich maar aanpassen aan al die mensen die wel een kat willen maar er niet voor willen zorgenDat poezenbeest op je auto ligt moet je maar pakken, en als poezenbeest een keer schrikt van het een of ander en met de nagels uitgestrekt over je moterkap krast. Ach, dan laat je hem toch opnieuw spuiten? Poesje doet toch niets fout?
pharagirlke schreef:TS zou je het kunnen laten om me scheldPB's te sturen?
Ik word daar nl niet zo vrolijk van.
_danieke_ schreef:pharagirlke schreef:TS zou je het kunnen laten om me scheldPB's te sturen?
Ik word daar nl niet zo vrolijk van.
sorry hoor, het was geen scheld pb, maar ik vind niet dat jij het recht heb om mijn kat een kreng te noemen. als je nou eens ophouden met rotkatten en weet ik veel wat ! er zijn mensen die wel van een kat houden
Citaat:Er zijn genoeg opties genoemd die als oplossing kunnen dienen, alleen lijkt het alsof jij er niet voor open staat en denkt: het moet mij geen tijd, moeite en geld kosten.
Je boft maar met je buren! velen hadden die kat allang gevangen, in een reismand gedaan en naar een asiel gebracht.
En ik denk dat jij als TS is heel erg achter je oren moet gaan krabben wat je nou eigenlijk wil