Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:LimaMambo schreef:nogmaals... ken jij 100% van AL deze eigenaren??
Nope10 is inderdaad in staat zo'n hond een goed tehuis en opvoeding te geven... Helaas de criminelen gebruiken deze dieren (succesvol) als wapen.... In de wapenwet zijn ook bepaalde wapens verboden... zou bij deze honden ook moeten gebeuren imo
slimmerik schreef:LimaMambo schreef:nogmaals... ken jij 100% van AL deze eigenaren??
Nope10 is inderdaad in staat zo'n hond een goed tehuis en opvoeding te geven... Helaas de criminelen gebruiken deze dieren (succesvol) als wapen.... In de wapenwet zijn ook bepaalde wapens verboden... zou bij deze honden ook moeten gebeuren imo
Nijn schreef:Wanneer ga je nu eens met keiharde cijfers komen dat inderdaad 90% bij de zogenaamde ''aso's'' zit? En dan niet jouw 90% maar van heel Nl.?
Nijn schreef:Nijn schreef:Wanneer ga je nu eens met keiharde cijfers komen dat inderdaad 90% bij de zogenaamde ''aso's'' zit? En dan niet jouw 90% maar van heel Nl.?
Even mezelf maar quoten aangezien ik reuze benieuwd ben naar je antwoord.
Ben ook benieuwd naar jouw reactie op mijn volgende probleem met mijn pitbull, ze snurkt en vind dat ze het verdiend om de hele dag gekriebeld te worden
LADPR schreef:NOu hier in het blok woont ook een crimineel met twee staffords, hij voed zijn honden keurig netjes op de dieren zijn sociaal naar mens en dier. Kan je niks van zeggen. Behalve dan van de rest wat hij uitspookt haha
Lia_ schreef:chantalvdv schreef:Omdat 80% van de kampers dus geen staff heeft![]()
Toch woonden 90% van de honden die ik tijdens de RAD in beslag heb genomen niet in een Vinex-wijk met jonge gezinnetjes
LADPR schreef:Neee, juist niet dus
De rest negeer je ik zou heel graag advies willen aangezien niemand het ras kent wat we hebben
Lia_ schreef:Het valt me op dat de posters hier allemaal heel erg kijken naar hun eigen hond maar hun ogen blijkbaar sluiten voor de wantoestanden waarin een deel van deze honden omwille van het geld cq de gevechten gehouden worden.
Er zijn gewoon honden in Nederland die puur gefokt en gehouden worden om hun agressie en dat zijn nu eenmaal geen labradors.
Als er ongelukken met zo'n hond gebeuren heeft dat gewoon veel ernstiger gevolgen dan een bijtincident met een ander ras.
Dat is geen fabel maar een feit.
slimmerik schreef:LADPR schreef:Neee, juist niet dus
De rest negeer je ik zou heel graag advies willen aangezien niemand het ras kent wat we hebben
Jouw JR moet afgemaakt worden helaas.... je hebt àlle gegevens gegeven... ik ben bij je op bezoek geweest.... ben helemaal verscheurd.... helaas dus
CherokeeChum schreef:Nee, jij hebt lekkere honden...
Ontwikkelt en gefokt om mensen te bijten,die zijn lekker veilig..
Verreweg de meeste aso's lopen juist met dat soort honden.
By the way, nou begrijp ik hoe die debiele wetgeving nog zo lang heeft kunnen voortduren met zulke deskundigen als Lia&Slimmerik.
Ik denk dat ik maar eens een website ga bouwen,zo te proeven aan het sentiment hier zijn jullie dan zeer snel out of bizz.
Jullie zijn namelijk vals, onbetrouwbaar,vooringenomen, en het publiek word slechts gezien
als minderwaardig vee. Mijn idee van een politieagent is dat hij er voor de burger moet zijn
en ten dienste van het volk,objectief en betrouwbaar.
Hier is iemand aan het woord die stiekem kickt op mensenbijters en eentje die niet weet waarover ze het heeft en die een adviserende functie heeft .
Dit zal me wel weer een OW of iets dergelijks kosten,so be it.
Ik vind het werkelijk onbegrijpelijk dat hier niet door een mod word ingegrepen,normaal zijn ze er als de kippen bij voor allerlei onbenulligheden.
Maar allerlei kortzichtige vooroordelen,zoals geventileerd door de dames,kunnen wel?
Lia_ schreef:Het valt me op dat de posters hier allemaal heel erg kijken naar hun eigen hond maar hun ogen blijkbaar sluiten voor de wantoestanden waarin een deel van deze honden omwille van het geld cq de gevechten gehouden worden.
Er zijn gewoon honden in Nederland die puur gefokt en gehouden worden om hun agressie en dat zijn nu eenmaal geen labradors.
Als er ongelukken met zo'n hond gebeuren heeft dat gewoon veel ernstiger gevolgen dan een bijtincident met een ander ras.
nati schreef:Lia_ schreef:Het valt me op dat de posters hier allemaal heel erg kijken naar hun eigen hond maar hun ogen blijkbaar sluiten voor de wantoestanden waarin een deel van deze honden omwille van het geld cq de gevechten gehouden worden.
ik denk wel dat we weten dat dit idd gebeurd...maar om nou te zeggen dat dat 90% is....of om ze allemaal maar over 1 kam te scheren vind ik belachelijk!
Nijn schreef:En daarom moeten de honden afgemaakt worden, zou zeggen pak het echte probleem aan en maak de mensen af die deze honden verkeerd opvoeden
Maar nee dat kan niet want dat gaat te ver en is zielig
Enne labradors staan hoog op het lijstje van bijtincidenten, zo niet op nr 1, slecht voorbeeld dus
Nijn schreef:En daarom moeten de honden afgemaakt worden, zou zeggen pak het echte probleem aan en maak de mensen af die deze honden verkeerd opvoeden
Maar nee dat kan niet want dat gaat te ver en is zielig
Enne labradors staan hoog op het lijstje van bijtincidenten, zo niet op nr 1, slecht voorbeeld dus