De dierenwinkel kan je toch niet helpen, niet meer dan dat wij je kunnen helpen in elk geval, die mensen hebben er echt de balle verstand van, en denken alleen aan het protomonee
En als het een abces is zou ik maar uit kijken als je er in knijpt en het knapt naar binnen toe, dan kan hij er in stikken.......
persoonlijk zou ik zijn bekje openen, eventueel met een stukje hout oid en er in kijken, als er eten in zit dit met de hand of met een pincet ofzo verwijderen en kijken of het daarna over is. Zo niet, dan naar de DA. Zou niet meteen naar de DA gaan, wellicht is er niets aan de hand.
Het was een brok voer Het was misschien iets te groot voor hem om eruit te halen.Ik heb het er uiteindelijk wel uitgekregen door voorzichtig in zijn bekje te kijken (vond ie niet leuk )En toen heb ik zachtjes her er uitgeduwd.Dus nu heeft ie geen dikke wang meer.Maar ik ga toch nog wel even naar de DA.voor de zekerheid.
Het kan zijn dat door die brok er toch een beschadiging is in zijn wang en dat er toch wat ernstigs kan zijn,maar waarschijnlijk dus niet.Toch ga ik ff naar de DA..