Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moosje schreef:crossmonster schreef:Bah ik hoop dat de stamboomorganisaties en de overheid hier eens wat aan gaat doen.
En aan alle mensen roep ik op, hoe zielig je het ook vind, neem geen dier van een broodfokker, maar licht de dierenbescherming en politie in!
Maar veel mensen willen goedkoop een rasdier, en vinden de omstandigheden heel zielig waardoor ze toch een beestje meenemen...
crossmonster schreef:Gadverdamme hoe smerig....
Dit gebeurd in belgie vaker dan in nederland lijkt wel.
Noor1986 schreef:jammer dat ik op een flatje zit anders had ik graag een hondje geadopteerd, maarja schiet niet op in een eenkamerappartement natuurlijk
Vind het ook vreselijk en als het kon had ik nu ook een hoop beesten in huis om ze maar uit hun vreselijke situatie te halen!
Wirobelgje schreef:crossmonster schreef:Gadverdamme hoe smerig....
Dit gebeurd in belgie vaker dan in nederland lijkt wel.
idd "lijkt". misschien omdat er iets meer "betrapt" worden hier?
Het is idd ronduit smerig hoe die broodfokkers die dieren zo laten lijden.
een flinke geldboete en verbod op dieren houden voor onbepaalde tijd is een gepaste straf.
C_arola schreef:Noor1986 schreef:jammer dat ik op een flatje zit anders had ik graag een hondje geadopteerd, maarja schiet niet op in een eenkamerappartement natuurlijk
Vind het ook vreselijk en als het kon had ik nu ook een hoop beesten in huis om ze maar uit hun vreselijke situatie te halen!
Als je mensen weet die een leuke hond zoeken dan kun je ze dit vertellen
gabyfedde schreef:C_arola schreef:
Als je mensen weet die een leuke hond zoeken dan kun je ze dit vertellen
Een leuke hond zal het niet zomaar zijn aangezien ze in de belangrijkste periode van hun leven in een verkeerde omgeving zaten. Of het een leuke hond wordt is afhankelijk van het karakter.