Jonge konijntjes? gevonden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Carmax

Re: Jonge konijntjes? gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 10:24

ja, dit is echt typisch me tante Clown maar waren het alleen die konijntjes maar, zij wil alle arme zielige diertjes redden Ach gut
(is vriendlief niet altijd even blij mee Nagelbijten / Gniffelen )

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:16

Sanchowtju schreef:
ok, bedankt voor de site's en informatie Lachen Maar worden konijntjes niet altijd onder de grond in een hol geboren? Nagelbijten / Gniffelen hoe komen ze dan op dat pad terecht? Verward
Volgens de DA konden we wel gewone melk geven gemengd met suiker dan Nagelbijten / Gniffelen kunstkonijnenmelk hadden ze het idd ook over, maar voor nu kon koffiemelk ook wel zeiden ze.

Helaas heeft niet elke da gelijk.
Ik zal het advies opvolgen om speciaal iets te gaan halen dat ontwikkeld is voor konijntjes.

Helaas heeft het niet geholpen. Arme stumpertjes. Hopelijk zijn ze lekker warm en saampjes ingesoest.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:20

je hebt gedaan wat je kon erg zonde dat ze zijn overleden ze zagen er schattig uit sterkte
ik hoop dat die bij je tante nog leven

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:42

Je kan er niks aan doen, ze hebben foutieve melk (en dat is niet jouw fout) en een dag uit, konijntjes van een dag oud groot brengen is heel erg moeilijk.
Wellicht als de kleintjes bij je tante het nog leven dat die naar de opvang kunnen en zsm op de juiste melk kunnen.

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 16:20

Die bij me tante leefde gisteravond nog Haha! (daarna niet meer met haar gesproken) maar ze had met nog een paar andere DA's gesproken
en ook die adviseerde om gewoon door te gaan met koffiemelk geven Verward
Heb d'r wel verteld wat jullie hier allemaal verteld hebben en wat ik verder op die site's gelezen had en dat ze ze het beste naar een opvang kan brengen.
Wat ze met die informatie doet, is niet aan mij, maar ik hoop iig dat ze het wel overleven Lachen (alleen zit ik nu de hele tijd te piekeren wat ik dan verkeerd gedaan heb dat die bij mij wel overleden zijn Ach gut )

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:51

Helaas weten dierenartsen VEEL en VEEL te weinig over konijnen. Laat haar maar is bellen met konijnenbelangen en lees de handleiding daar maar is op door:
www.konijnenbelangen.nl

Ik durf eigenlijk met 99% zekerheid te zeggen dat deze konijntjes zo dood gaan.
Daarnaast is een opvang nog is zoveel beter, omdat ze straks weer in de natuur uitgezet moeten worden en dus moeten verwilderen.