onze nieuwe aanwinst...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: onze nieuwe aanwinst...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 16:34

naadje,haha ja de roedel is wel groot zat zo.. Haha! maar wel gezellig Haha!

zazoo, wat heeft werk te maken met veel honden hebben???
denk dat het meer prioriteiten stellen is wat wij wel niet doen met ons geld,en wij gaan dus nooit op vakantie,niet stappen,niet uit,niets...maar zijn gewoon erg gelukkig waar we wonen,met veel dieren om ons heen Ja

bolieke,Heca zat in een opvang voor oude honden,daar betalen de eigenaren voor de hond zolang ze daar zit,soort oude honden pension,en ze kunnen zelf beslissen of hun oude hond evt herplaatst mag worden.

zo hebben wij Heca gevonden,ze zat hier : http://www.smakterheide.nl/senioren.php

super initiatief van die mensen om ook iets te hebben waar oude honden een plek kunnen krijgen,en verzorgt kunnen worden,maar natuurlijk is dit wat ze nu heeft nog veel geweldiger Haha! ,ze vind het heerlijk,de hele dag mee naar de paarden en spelen ,hopenlijk kan ze er nog lang van genieten Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:42

Gaaf heer Femke!!! En echt nog een mooie dame, die heerlijk stevig in haar schoenen staat......... super hoor!

bikkellove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:19

Wat een leuk beest femke, oh oh arme donnie heeft ie concurentie met z'n 'stokjes' ha ha gek beest. Mischien kom ik volgende week wel even haar in het echie bewonderen, kan ik ook gelijk jou rijkunsten zien. Enne wat voor werk dat ze doet, nou dat kan ik je wel vertellen, mensen met zielige paarden afbeulen, en daar nog geld voor vragen ook ( hi hi ). Dat vraag je toch niet.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 17:41

Wat een leuk beest zeg! Ziet er erg vrolijk uit! Toevallig dat jullie haar in Smakterheide hebben opgehaald Lachen Daar komt onze kat ook vandaan. Erg fijn asiel!