Kat eet ander huisdier op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kat eet ander huisdier op

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:42

Zilfstar schreef:
ztugwell schreef:
Hij komt inmiddels wel op het aanrecht heb ik gezien , maar dat gaat niet al te makkelijk hoor !
Het is niet dat hij er zomaar op springt , hij moet wel via de handvaatjes .

Oh ja wie ook zo'n lieve kat wil die andere huisdieren opeet .
Hij staat te koop ! Huilen van het lachen http://link.marktplaats.nl/192690792

Gelukkig zie ik dat het niet om deze reden is...

Nee ik zou hem niet verkopen om dit , maar toevallig moet hij ook weg .

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:43

ztugwell schreef:
KiWiKo schreef:
ben in dat soort dingen heel nuchter......... katten eten hamsters......... punt Lachen

Ik snap dat het zielig is voor de hamster, maar zo zit de natuur in elkaar.......

katten die goed gevoed zijn spelen met hamsters/muizen/vogels tot ze dood zijn, ze eten ze niet op. Katten die niet gevoed worden spelen niet, maar maken ze dood en eten ze op

Ik wil die kat wel hoor, ik kan hier nog wel een muizenvanger gebruiken

Ja ik weet het maar toch vond ik het wel sneu dat de hamster zo aan het einde is gekomen .
Kan ook niet boos zijn op de kat ...

Ja Clown ? Je mag hem per direct komen ophalen haha .

kom hem maar brengen, weet je gelijk waar hij gaat wonen Haha! Haha! Haha!

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:52

Helaas klinkt dit verhaal me bekend in de oren Nagelbijten / Gniffelen
Zo had mijn dochter (destijds 5) een hamster en op een zonnige zondagochtend toen mam nog lag te slapen heeft ze haar hamster even geaaid en het kooitje niet goed dicht gedaan, toen we overdag weg waren geweest en savonds het irritante geknaag misten hadden we het door, Frummel was niet meer Sigaar en de kat lag verzadigd op de bank
Jayne mijn dochter lag al op bed toen we de ontdekking deden... ik de hele nacht wakker gelegen hoe ik dat uit ging leggen, zegt ze de volgende ochtend toen ik het voorzichtig vertelde met een blijkbaar stijf gezicht van de spanning, ach mam we kopen wel een nieuwe Ach gut en ze gaf me een klopje op mn schouder No Cheer ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 00:43

melaniepk schreef:
Helaas klinkt dit verhaal me bekend in de oren Nagelbijten / Gniffelen
Zo had mijn dochter (destijds 5) een hamster en op een zonnige zondagochtend toen mam nog lag te slapen heeft ze haar hamster even geaaid en het kooitje niet goed dicht gedaan, toen we overdag weg waren geweest en savonds het irritante geknaag misten hadden we het door, Frummel was niet meer Sigaar en de kat lag verzadigd op de bank
Jayne mijn dochter lag al op bed toen we de ontdekking deden... ik de hele nacht wakker gelegen hoe ik dat uit ging leggen, zegt ze de volgende ochtend toen ik het voorzichtig vertelde met een blijkbaar stijf gezicht van de spanning, ach mam we kopen wel een nieuwe Ach gut en ze gaf me een klopje op mn schouder No Cheer ROFL

haha moest toch wel even lachen , die reactie van je dochter toen . Pling

@ Kiwiko - Ik kom hem echt brengen hoor ! Maar al te graag ...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 02:38

dat kan, geen probleem Lachen je hebt pb