Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
crossmonster schreef:Sonja schreef:Crossmonster heb je niet je hele huis vol met witte pootjes dan? Ik heb ook wel eens Catsan geprobeerd omdat ik er goede referenties over hoorde mbt luchtjes, maar dan had ik steeds het huis vol witte poezenpoten. Ik heb er maar 1 zak van geprobeerd, toen was ik het wel zat
Ik dweil elke dag
Dit zou ik zonder witte pootjes ook doen, maar op een donkere vloer zou dit geen feestje zijn denk ik
MandyR schreef:2 poezen en 1 bak. Gooi hem iedere 5-6 dagen leeg en dan even uitspoelen. Ik haal er tussendoor nooit wat uit. Visite klaagt nooit over stank, behalve als 1 van de dames net is geweest natuurlijk. Ik gebruik de groene Kitty friend, zakken van 32 liter. Ik gebruik ongeveer 2 liter per keer dus zo'n zak gaat een mooi poosje mee. De prijs weet ik niet helemaal zeker, ik dacht iets van 4 euro excl.
anniee schreef:Drollen scheppen hoeven we niet zoveel; aangezien onze dames op Carnibest staan poepen ze ten eerste weinig en maar kleine beetjes en ten tweede stinkt de ontlasting niet meer door dit voer!