Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
moet die ander ook lief zijn haha
verandert hun gedrag als er een ander konijn bij komt?
_nicolle_ schreef:oke dan hoop ik dat mijn ouders het ook goed vinden. lijkt me erg leuk 2 van die huppelkontenmoet die ander ook lief zijn haha
verandert hun gedrag als er een ander konijn bij komt?
) maar als het begint te bloeden moet je ze uit elkaar halen en even raad plegen bij degene waar je ze vandaan hebt.
Lijkt me temperatuurtechnisch niet zo heel verstandig
Óf buiten óf binnen.. Wel kunnen ze met twee elkaar lekker warm houden 

daarom leek mij nog een konijntje ook veel gezelliger.
maar verandert hun gedrag? dus bijvoorbeeld dat ze niet meer zo knuffelig zijn? 

Dan is het gewoon wachten tot ze sterven. In het wild leven ze in groepen, net als paarden. 
maar er eentje bij zou heel leuk zijn!
kan ik er nog een nachtje over slapen en het idee aan mijn ouders voor leggen hoop dat ze het goed vinden
Twee: ze knaagt bijna niet en loopt eigenlijk de hele dag los rond. Wat is het risico dat dat straks niet meer kan. Dus nu heeft ze een ijsbeer knuffel, overal in het huis stukken karton verstopt en overal op het laminaat in hoekjes tapijt. Het is niet ideaal, maar het is niet anders. Ze heeft gelukkig vrij veel contact met ijsbeer en de katten. Ik had bedacht dat ik ze dan samen buiten kon doen, maar toen ik haar de keuze gaf binnen of buiten te zitten (heel klein tuintje met kattenluik), kwam ze elke avond bij ons zitten...ik weet eerlijk gezegd niet wat ze liever wil.

amorlover1 schreef:Mijn konijn zit ook alleen in een hok.
Mijn konijn vermaakt zich goed alleen en is ook gewoon vrolijk.
Een jaar of 2 geleden had ik er voor haar een cavia bij gekocht dit vond ze wel leuk maar alleen lijkt ze toch vrolijker
Dus nee eigenlijk vind ik het niet zo zielig
)._nicolle_ schreef:haha dat geloof ik graag, maar zijn ze dan ook nog gelukkig met mij?
hoop dat ze het een beetje kunnen vinden met elkaar, anders gaat het konijntje weer terug naar het baasje 
we hadden er 2, eentje is overleden door een hartstilstand nadat het onweer in de tuin is ingeslagen, we willen geen nieuwe/andere konijnen meer, dus hij zit nu alleen, in een héél groot hok, met een trappetje en een nachthok, nemen we er weer 1 bij omdat het zielig is, dan blijven we bezig..