Hoop dat je er snel een definitieve oplossing voor vindt TS
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
monique4 schreef:Vanaf dat we nieuwe buren hebben, zo`n 2 jaar geleden, heb ik ze ook in huisze doen idd niks, zijn nutteloos, maar ik wil die vieze insecten ook niet in huis, op tv was laatst zo`n apparaat dat je in het stopcontact moest steken en dat werkte dan door het netwerk, gaf een soort impuls af waar insecten niet tegen kunnen, iemand ervaring mee??
Laurabram schreef:Ik volg dit even of iemand er een oplossing voor weet.
Woon je soms in een nieuwbouw woning? Bij ons in de wijk is het nl ook echt een ware plaag, ze zitten overal.
Eerst ging ik aan mezelf twijfelen wat schoonmaken betreft, maar ik ken mensen in de buurt die echt super poetserig zijn en die hoor ik ook klagen. Heb tot nu toe nog geen doeltreffend middel gehoord om ze weg te krijgen.
Jimb0o schreef:Wij hebben ze ook gehad, toen ik nog op zolder sliep. Daar hadden we van die schotten met daarachter allemaal oude boeken. Nu hebben we die boeken en alle zooi in afgesloten plastic dozen zitten en ik heb ze al een hele tijd niet meer gezien. Volgens mij doen ze niets, maar ik kreeg al de kriebels toen ik die beesten zag, had altijd het idee dat ze in mijn bed zouden kruipen...
Onze buren hadden ook last van die beesten. Worden ze ook niet gegeten door spinnen?
Horsesandme schreef:Anthea schreef:He gadverdamme. Waar komen die vandaan dan?
Als ik dat toch eens wist..
0mandy0 schreef:Wij hebben ze hier ook, is vooral in de nieuwere huizen (ons huis is 14 jaar oud dus vrij jong) ze eten idd papier enzo. En als je ze wilt uitroeien moet je dat doen door de verdelgingsdienst te laten komen. Dit kost 85 euro om de beesten te verdelgen, en dna moet je heel je huis leeg maken omdat anders al je meubels enz. onder de troep zitten, je meubels moet je uiteraard weer controleren op die griezels want als je er een aantal in je spullen laat zitten zitten ze een half jaar later er weer met de hele familie... *zucht* Wij gaan overmorgen verhuizen naar Elshout en laten dan voor de nieuwe bewoners het huis bestrijden, ik hoop dat het werkt voor ze! In ons nieuwe huis is nog geen enkel zilvervisje gesignaleerd. Mijn moeder heeft alle spullen die meegaan wel 3 x doorzocht naar de beestjes omdat ze hoopt er vanaf te zijn!
Citaat:Vanaf dat we nieuwe buren hebben, zo`n 2 jaar geleden, heb ik ze ook in huisze doen idd niks, zijn nutteloos, maar ik wil die vieze insecten ook niet in huis, [b]op tv was laatst zo`n apparaat dat je in het stopcontact moest steken en dat werkte dan door het netwerk, gaf een soort impuls af waar insecten niet tegen kunnen, iemand ervaring mee??