Ik verkoop geen servals
ik verkoop praatjes 
Hahah neeh als mensen op zoek zijn naar iets ben ik bereid te helpen zoeken, maar voordat ik dat ga doen ga ik ze eerst uitvoerig screenen cq voorlichten (de meesten haken dan bij nader inzien toch maar af, maar dan weten ze tenminste waarom ik dat eerst doe, voordat ze er pas achter komen als het te laat is, en vervolgens een dier in huis hebben waar ze niet voor kunnen/ willen zorgen, en waar ook bijna geen goed tehuis voor te vinden is. Dan kan ik mijzelf tenminste recht in de spiegel aankijken.
Maar goed, dat is dus ook een beetje waarom ik deze discussie gestart ben, want in mijn werk kom je toch ook heel erg vaak critici tegen die je standpunt t.o.v. het houden van exoten niet kunnen of willen begrijpen, en helaas vaak ook mensen van het type dat de critici alleen maar sterken in hun standpunt (ik bedoel dat critici er vaak op mikken dat exoten in een opwelling gekocht worden vanwege de hiervoor al genoemde 'cool-factor', en vervolgens slechtverzorgd komen te zitten. En inderdaad zijn er helaas ook genoeg mensen die bij me aankloppen om zo'n 'cool katje' in huis te nemen... maar goed, gelukkig zijn er ook hier en daar mensen die echt serieus zijn en heel goed weten wat ze zich op de hals halen.)
Laatst bijgewerkt door GreaseMonkey op 26-08-08 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt