Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jokari schreef:ja idd, en ik ben allergisch aan gephotoshopte blackfoto's, deze daarentegen vind ik gewoonweg prachtig ! Vooral die leeuw, springt er echt uit, hoedje af, eerlijk waar.
getup schreef:Gave foto's weer. Maakt volgens mij niet veel uit wat jij fotograveert, zou er altijd wel ééntje aan de muur willen hebben.
aiselover schreef:Echt grappig, wij zijn afgelopen zomer vakantie naar Zuid-Afrika gegaan met de grote verwachting veel van deze "poesjes" tegen te komen en natuurlijk te fotograferen. Ze bleken echter wilder te zijn dan gedacht en bleven dan ook goed op afstand (lees: waarom-hebben-we-onze-verrekijker-niet-mee-afstand), alleen met schemering met vrij slecht licht zijn we er een paar tegen gekomen.
Kijk ik op bokt, zie ik zulke prachtige foto's staan, gewoon vanuit Artis! Zo zie je maar, je hoeft niet ver weg te gaan om die 'wilde' dieren op zo'n mooie manier vast te leggen.
Die blackfoto's zijn érg gaaf, het blijven toch indrukwekkende dieren he, deze foto's zijn echt het uitvergroten op posterformaat waard!![]()
anneliesdj schreef:Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Zaten ze zelf tegen zo'n mooie achtergrond?
_nicolle_ schreef:heeele mooie foto's![]()
die laatste heeft ook wel wat weg van een schilderij, supermooi
Kimmes schreef:Wat een mooie foto's. Mag ik ze opslaan om eventueel een keer na te schilderen?
Antoinette schreef:anneliesdj schreef:Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Zaten ze zelf tegen zo'n mooie achtergrond?
Geduldig wachten, juiste achtergrond, juiste moment, juiste camera instellingen en een heel klein beetje photoshop.
anneliesdj schreef:Maar ze zaten dus zelf tegen een zwarte achtergrond en half in de schaduw, of was dat het kleine beetje fotoshop wat je eraan hebt gedaan?