Het is idd. geen fabeltje, als ze ook kittentjes eten, wat doen ze dan met van die kleine schoothondjes.. ?
Jagges, ik denk veel te veel na
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Hinke schreef:Ik heb nu al iemand afgezegd die drie katten wilde hebben (wie wil er nu drie katten hebben?).
Het is (dacht ik) toch algemeen bekend dat er een kattenoverschot is en dat kittens moeilijk te bemiddelen zijn in deze periode. Kijk maar even op MP. Daar staan er duizenden aangeboden.
Ik ben er zelfs vast van overtuigd dat je het beste voor je kittens wil. Ik plaats dit verhaal alleen om jou (en hopelijk veel anderen) bewust te maken van het feit dat alleen steriliseren en kastreren dit probleem van kattenoverschot kan oplossen.kimmy1985 schreef:Als je er echt niet vanaf kom .dierenambulance bellen en zeggen dat je ze gevonden hebt.

kimmy1985 schreef:Als je er echt niet vanaf kom .dierenambulance bellen en zeggen dat je ze gevonden hebt.
kimmy1985 schreef:Als je er echt niet vanaf kom .dierenambulance bellen en zeggen dat je ze gevonden hebt.

Mist schreef:Denk dat je het om moet draaien, katten zijn huisdieren, slangen en reptielen zijn exoten en horen niet in een woonhuis thuis.
Voor elke slang die je in de dierenwinkel kunt kopen, sterven er 10 op transport of tijdens de vangst uit het wild.
Hinke schreef:Ik heb nu al iemand afgezegd die drie katten wilde hebben (wie wil er nu drie katten hebben?).
, als iedereen zich ten minste aan de afspraak houdt. Ik heb mijn advertenties niet veranderd, maar heb iedereen toch maar gevraagd of ze tien euro wilden betalen voor de inentingen, en dat wilden ze. Ik ga er dus maar vanuit dat ze ze niet als slangenvoer gebruiken....Draakje schreef:Hinke schreef:Ik heb nu al iemand afgezegd die drie katten wilde hebben (wie wil er nu drie katten hebben?).
Ik heb zelf ook 3 zusjes in een keer genomen, de bedoeling was 2 kittens.
maar die mensen konden niemand vinden voor de 3e dus hebben we die er ook bij genomen,
nu heb ik 3 schatten van kittens van nu 13 weken oud.
heb 15,- per kitten moeten betalen, Maar dan kregen we er wel een kitten pakket bij {ook 3 stuks.}
xKatleentjex schreef:Ik snap ook niet wat het drama is omdat slangen misschien ook wel jonge kittens eten. Wat maakt het erger dan gewone muisjes. Ze hebben aaibaarder haar en ze hebben een liever kopje, zijn ze daarom zieliger als voer dan enig ander dier?
roxiie schreef:Het is geen fabeltje kan ik helaas vertellen, mijn vorige buren hadden slangen en die voerde geregeld kleine beesten ( o.a kittens, muizen, konijnen.) die gratis werden aangeboden op internet.
)insun schreef:Maar waarom heb je die kittens eigenlijk.Het is (dacht ik) toch algemeen bekend dat er een kattenoverschot is en dat kittens moeilijk te bemiddelen zijn in deze periode. Kijk maar even op MP. Daar staan er duizenden aangeboden.
Laat je poes gewoon steriliseren zoals Thats_Me al aangaf.
ShadowFax schreef:Het is geen fabeltje... het is waar. Kennen jullie die foto niet van die python die aan een aligator begonnen was?
Toen ik opzoek was naar kittens WILDE ik ook juist betalen... dan weten de mensen ook zeker dat je er iets voor over hebt! Wij hebben een kruising dus wel iets meer dan 10 euro betaald, maar dat hadden we er gewoon voor over. Dus idd zoals hierboven al staat... gewoon netjes enten en ontwormen... en dan een klein bedrag vragen... mensen die ECHT kittens willen hebben er wel wat voor over.
Heb daar ook wel eens een foto van gezien
Verder was er deze week nog op het nieuws dat een slang een student had gewurgt en hem al bezig was op te eten. Billy schreef:Ik geloof dr niks van. De kans dat een kitten de slang beschadigt is veel te groot, dat risico nemen ze niet
Citaat:Liever een kat in een slang dan een kat in een zak in een put... Boos!