Heb het meteen uitgeprobeert, het werd namelijk weleens etenstijd aan het gemiauw te horen.
Heb de brokjes op 8 verschillende bordjes gedaan en door het hele huis verspreidt.
De kater nam van elk bordje een flinke hap en liep al kauwend achter me aan om te zien waar ik de volgende neer ging zetten.
De poezen kozen elk een eigen plekje om te gaan eten en de kater liep als een idioot alle bordjes leeg te eten en joeg de grijze poes door zijn drukke gedrag ook weg bij haar bordje.
Gevolg....de kater heeft voor 2 katten gegeten en de poes veels te weinig. Zij zit nu met mij op de computer kamer opgesloten met haar eigen bakje eten.
Vooralsnog is dit geen succes. De kater eet zo verschrikkelijk snel en de poezen willen er altijd lekker de tijd voor nemen.
Ik denk ook niet dat het gedrag echt een probleem wordt tijdens etenstijd, omdat de kater na het eten ook haar blijft opjagen en in een hoekje drukken. Volgens mij wil hij echt alleen maar spelen en snapt zij dat gewoon niet. De zwarte poes doet zo nu en dan met hem mee als ze ook zin heeft om te rennen.