iemand nog een goed iedee om hem goed warm te houden. Want die kruik koelt wel heel snel af. En we hebben geen warmte lamp.

Onder het doekje licht de warme kruik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tallie_Ho schreef:Ik denk persoonlijk dat hij het niet gaat redden.. De kans dat een muisje wat zo jong is het overleeft buiten de zorg van mijn moeder is minimaal.
Persoonlijk had ik er ook een schep op losgelaten. Allereerst om bovengenoemde reden, daarnaast ook om de reden dat het inderdaad gewoon ongedierte is. Wilde muizen vreten alles op en zijn op dit moment een aardige plaag.
Hoe dan ook, je idee is goed.Succes ermee
Tallie_Ho schreef:Ik denk persoonlijk dat hij het niet gaat redden.. De kans dat een muisje wat zo jong is het overleeft buiten de zorg van mijn moeder is minimaal.
CxX schreef:Sorry ik snap je niet helemaal. Ik zit net even in je profiel te kijken je hebt zelf ook muizen!? en dan noem je het ongedierte? Wil je dan ook even je schep los laten op jou ongediertje?En de kans idd klein dat ie het overleeft. Maar is dat dan een reden dat ie maar dood moet nu?
Diablo schreef:Tallie_Ho schreef:Ik denk persoonlijk dat hij het niet gaat redden.. De kans dat een muisje wat zo jong is het overleeft buiten de zorg van mijn moeder is minimaal.
![]()
![]()
![]()
Ontopic: ik denk dat dit muisje het niet overleeft, lijkt hij me veel te klein voor. Ik heb ze zelf ook wel eens 'gered', maar altijd waren ze na een dag of wat dood.
Tallie_Ho schreef:CxX schreef:Sorry ik snap je niet helemaal. Ik zit net even in je profiel te kijken je hebt zelf ook muizen!? en dan noem je het ongedierte? Wil je dan ook even je schep los laten op jou ongediertje?En de kans idd klein dat ie het overleeft. Maar is dat dan een reden dat ie maar dood moet nu?
Een wilde muis is ongedierte, zijn niet te controleren in hun voortplaning en vreten alles stuk. 2 muizen kunnen in 1 jaar voor ongeveer 1000 tot 1500 extra muizen zorgen ( krijgen jongen, jongen krijgen jongen enz.. )
en een tamme muis zit in een hok, jongt gecontroleerd, bijt niet en maakt niks stuk
Dat ik dat verschil nog moet uitleggen
Ffortuna schreef:Ik denk dat de beste tip is dat je er een baksteen op moet gooien. Ook weleens gedaan, dat is nog het snelste einde voor zo'n beest. Beter dan 'm aan de kat voeren iig
CxX schreef:Hij is toch niet wild meer? hij zit nu in een hokje. Hij is geen ongedierte.
pinuts schreef:wat schiet jij op met deze reactie? Laat haar:) He, waarom zijn mensen tegenwoordig altijd zo vreselijk ergerend naar elkaar. En moeten altijd weer alles beter weten..