hoe weet ik of de papieren van een hond echt zijn?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BrankaZ

Re: hoe weet ik of de papieren van een hond echt zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:24

Farinca schreef:
Kady_ schreef:
bedankt voor jullie reactie maar nadat ik een paar keer met de eigenaar gemaild had en gebeld, kreeg ik gister een mailtje dat hij plotseling verkocht was Verward

vreemd want we zouden vanavond gaan kijken maar na mijn vraag over zijn papieren was de pup meteen verkocht Verward

erg vreemd dus word het nog even verder zoeken

Als ik jullie was zou ik het veilig spelen en voor een AmStaff met papieren gaan, goed en eerlijk gefokt Knipoog 10 van de 10 'Pitbulls' zijn geen Pitbulls maar Pitbullachtige honden hetzij Staffs zonder papieren, of een kruising tussen het één of ander.

Als ze dat type hond mooi vindt is dat inderdaad een goede oplossing. Maar van mij dan wel het advies om je goed in te lezen in het karakter. Want het zijn honden met een naar mensen toe super karakter, maar naar vreemde honden zijn ze beslist niet altijd even makkelijk.

Kady_

Re: hoe weet ik of de papieren van een hond echt zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 13:34

brankaz; we hebben nu een engelse stafford en ze vind het echt heerlijk om bij andere honden te zijn, (mede) daarom en omdat we er zelf graag nog een hond bij willen op zoek naar een pitbull puppy

nog even een vraagje als er bij een puppy een adbh papier zit wat houd dit dan in?