help ons AUB bobby te vinden-Gevonden & weer thuis! pg.12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Re: help ons AUB bobby te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:38

Wat vreselijk en dan hoop ik echt voor TS en ook voor haar dochter enzo dat ze Bobby maar snel terug mogen vinden. Altijd afschuwelijk dit soort dingen. Hoop ook voor je dat niet iemand is die bijv je kat vind en hem zelf houd.

Misschien een idee om aan iedereen in je buurt/omgeving vragen om vooral in hen schuren te gaan kijken, katten eigen zijn nogal daarop gesteld om in schuren te gaan zitten, en vervolgens de buurtbewoner er geen erg in heeft en zn schuur op slot gedaan heeft.

Zo was het bij een kennis van ons ook met zijn kat, was ie ook helemaal van slag etc en uiteindelijk kwam er een buurtbewoner erachter van ''Waar komt dat gemiauw toch vandaan?'' En zo kwam diegene er achter dus.

Geef de moed niet op en wie weet zit Bobby wel bij iemand in de schuur ondergedoken.

Sterkte Knipoog

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:46

jeetje, ik hoop dat jullie hem terug vinden zeg Bloos!
Woon zelf niet in de buurt..

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:52

Ik duim voor je!
Ik hoop dat de kat snel weer thuis is!

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 19:01

Wat je ook zou kunnen doen, als je dat nog niet gedaan had. is bij elke buur een briefje in de bus te doen met foto van je kat en informatie. een soort van gezocht flyer maar dan huis aan huis. Wie weet is er dan iemand die hem heeft gezien.

Hoop dat je kat snel weer thuis is.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 19:20

Draakje schreef:
Wat je ook zou kunnen doen, als je dat nog niet gedaan had. is bij elke buur een briefje in de bus te doen met foto van je kat en informatie. een soort van gezocht flyer maar dan huis aan huis. Wie weet is er dan iemand die hem heeft gezien.

Hoop dat je kat snel weer thuis is.

net gedaan ben er net van terug Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 19:31

Jemig, wat erg!
Hopelijk is ie snel weer terecht!
Veel succes en sterkte in ieder geval!

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 19:38

Pff wat erg Boos!

Een tijdje geleden heb ik dat ook met onze kat gehad.. ik was er echt kapot van!!
Overal als vermist opgegeven, en flyers opgehangen door de buurt..

We hadden er ook bijgezet of iedereen ook asjeblieft wou kijken of hij toevallig in iemands schuur was opgesloten..
Dit hebben wij namelijk met onze vorige kat ook gehad, dat die een hele tijd bij mensen in de schuur heeft vastegezet.

4 dagen na zijn ' verdwijning ' zat ie opeens weer voor het raam te mauwen.. helemaal uitgehongerd en blij dat hij ons weer zag.
We weten niet waar hij in die tussentijd heeft uitgehangen, maar we verwachten toch dat hij bij mensen opgesloten heeft gezeten..

Heel veel succes ermee!!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 19:38

LZP > BB

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 19:45

Ik woon ook in de Reeshof (sindskort), maar dan in de L-buurt. Ik zal ook mn ogen openhouden.
Ben de komende weken toch thuis aan het verbouwen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 23:45

marialva schreef:
Amy77 schreef:
he wat afschuwelijk zeg..ik neem aan dat je kat gechipt is? geef hem meteen op in allerlei databases als vermist zijnde.
http://www.amivedi.nl heb je al een melding gegeven?

Heb vertrouwen. Tis een kleine ukkepuk nog zo te zien en mss is hij wel gedesorienteerd geraakt. Geen idee of jullie ook flats in de omgeving hebben? Houd de portieken ook goed in de gaten of hang in elke flatlift een flyer.
Katten kunnen gelukkig tijdens een val zich zo draaien dat ze weer goed terecht komen, dus met wat geluk gaat het hem goed.
Veel sterkte.

zoals ik al eerder heb vermeld staat hij overal als vermist geregistreerd ook bij amivedi, en ja hij is gechipt Knipoog

Gelukkig Lachen ik dacht ik meld amivedi toch eventjes, bleken op het kattenforum vroeger nog niet iedereen op de hoogte te zijn van hun..beter 2 maal gezegd dan niet Tong uitsteken

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 23:47

Wat vervelend zeg!
Ik woon zelf in tilburg, zal mn ogen openhouden en morgen eens wat mensen tippen die in de reeshof wonen Lachen

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 23:58

hoe ziek kunnen mensen zijn Boos! Boos! ik kreeg net een telefoontje dat bobby gevonden was naast het natuurgebiedt waar ik vlakbij woon, ik vroeg het adres wat ik kreeg en ben er met volle vreugde heen gereden, bel daar aan en zeg tegen de mensen die opendoen u heeft onze kat gevonden, die mensen keken me aan alsof ze het in keulen hoorde donderen?? nee sorry,zeiden ze ik zeg ik werd net gebeld dat u onze kat gevonden heeft en barst meteen in tranen uit, jullie snappen hem al dit was een misselijk telefoontje van iemand Boos! ik ben er echt helemaal doorheen nu ik was zo blij met het telefoontje dat hij gevonden was en sta je in eens voor joker met je reismandje bij mensen die van niets weten Boos! wat een zieke geesten die dat doen zeg, ik ga weer eens nu door de buurt struinen of ik bobby kan vinden, ben echt over mn zeik heen, oja en ze belde natuurlijk onbekend, maar op zn moment let je daar niet op en klonk de man erg netjes Boos! ..........................

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 00:05

Hm, weet je zeker dat je het adres goed hebt opgeschreven? Niet door je euforiteit vergist? En anders is het inderdaad een heel misselijke grap!!!!!! Ik duim voor je!!

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 08:45

Jeetje wat erg voor je Ach gut

Wat een belachelijk grap zeg Boos!
Misschien een idee om een telefoonnummer te vragen de volgende keer?

Waarschijnlijk zit Bobby ergens bang verscholen onder een struik ofzo.
Heb je nog een kat??
Of een hond?
Neem die dan es mee als je weer gaat zoeken, en laat die dan wat zeggen??

Of zn favoriete speeltje mee?
Je kindje meenemen en laten roepen??
Met een blikje voer rammelen??

Ik hoop echt dat hij er snel weer is.

Heel veel sterkte meid

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 08:50

Ik vind het écht ziek dat mensen gaan zeggen dat als ze hem vinden, je hem toch niet terug krijgt omdat ze hem zo mooi vinden....

Dan spoor je toch niet helemaal?

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 08:53

Oh wat een rotstreek Boos! Dat mensen zo gemeen kunnen zijn.....
Ik heb gisteren met de hond rondelopen daar in de buurt maar alleen een paar zwarte en een oranje kat gezien.
Succes met je zoektocht verder.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:10

Oh wat vreselijk dat je kat weg is.... ik hoop dat hij snel en gezond weer terug is..

Een aantal jaar geleden was een poes van mij ook van 1 hoog gevallen. We hebben toen ook alles ingelicht en flyers op gehangen. Na een dag of 6 werden we gebeld. Er was een soort gelijke poes gevonden een heel eind verderop. Aan de andere kant van de rijn. Die kant kan je alleen bereiken door een brug waar het altijd druk is met verkeer en een brug met een autoweg erover :S
Dat ze dat dus overleeft zou hebben zou ik een wonder vinden. We zijn gelijk naar die mensen gegaan en ze was het *LOL* De mensen hadden haar 2 dagen in de tuin er haar eten gegeven want ze was vermagerd. Haar nagels van alle 4 haar pootjes waren helemaal afgesleten Verdrietig Zo hard en ver heeft ze gelopen.. maar gelukkig is ze weer gezond en wel thuis gekomen..

Dus geef de moed niet op...
Heel veel suc6 met zoeken en ik duim voor je dat je em vind Ach gut

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:42

Jeetje, wat misselijk zeg, dat mensen zon grap uit kunnen halen! Boos!
Snap dat je er helemaal doorheen zit nu, maar, geef de moed niet op Lachen Het verhaal van Baxter laat zien dat het wel degelijk mogelijk is Knipoog

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:47

marialva schreef:
hoe ziek kunnen mensen zijn Boos! Boos! ik kreeg net een telefoontje dat bobby gevonden was naast het natuurgebiedt waar ik vlakbij woon, ik vroeg het adres wat ik kreeg en ben er met volle vreugde heen gereden, bel daar aan en zeg tegen de mensen die opendoen u heeft onze kat gevonden, die mensen keken me aan alsof ze het in keulen hoorde donderen?? nee sorry,zeiden ze ik zeg ik werd net gebeld dat u onze kat gevonden heeft en barst meteen in tranen uit, jullie snappen hem al dit was een misselijk telefoontje van iemand Boos! ik ben er echt helemaal doorheen nu ik was zo blij met het telefoontje dat hij gevonden was en sta je in eens voor joker met je reismandje bij mensen die van niets weten Boos! wat een zieke geesten die dat doen zeg, ik ga weer eens nu door de buurt struinen of ik bobby kan vinden, ben echt over mn zeik heen, oja en ze belde natuurlijk onbekend, maar op zn moment let je daar niet op en klonk de man erg netjes Boos! ..........................

Wat een misselijke streek Boos!

Ikzelf vond onlangs een kat, had ook heel wat flyers opgehangen met mijn nr. en ja hoor, weekjelang een leuke hijger gehad Boos!

Ik denk dat je alles gedaan hebt, blijf eten buiten zetten en hem zoeken, katten zijn taai!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 15:24

wirona schreef:
Jeetje wat erg voor je Ach gut

Wat een belachelijk grap zeg Boos!
Misschien een idee om een telefoonnummer te vragen de volgende keer?

Waarschijnlijk zit Bobby ergens bang verscholen onder een struik ofzo.
Heb je nog een kat??
Of een hond?
Neem die dan es mee als je weer gaat zoeken, en laat die dan wat zeggen??

Of zn favoriete speeltje mee?
Je kindje meenemen en laten roepen??
Met een blikje voer rammelen??

Ik hoop echt dat hij er snel weer is.

Heel veel sterkte meid

nee we hebben verder geen hond of kat erbij bobby was voor ons de enige en gezien onze vorige (buitenkat) 3 jaar geleden vergiftigt hier is durfde we het niet aan om een nieuwe kat te nemen, we hadden zoveel verdriet van onze oude bobby (ja nieuwe bobby is naar hem vernoemd) dat ik er geen een meer wilde Huilen maar nu na 3 jaar durfde we het weer aan, we hebben eerst een bengaaltje gehad maar dat klikte niet en hebben we bobby erbij genomen om de bengaal toen rustiger te krijgen maar dat werkte niet en nam de bengaal bobby steeds te pakken, dus hebben we die toen 2 maanden geleden weg gedaan, en kwam bobby helemaal bij nadat zei weg was Knipoog ik was na gisteren avond helemaal over mn zeik heb tot vanacht half 4 buiten lopen zoeken naar hem, mensen je wil niet weten hoeveel we hem missen! ik hou de moed er in maar het is echt heel moeilijk Huilen
Huilen Huilen

en met speeltjes doe ik elke avond want daar loop ik mee te zoeken Knipoog

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 15:32

iepsel schreef:
Hm, weet je zeker dat je het adres goed hebt opgeschreven? Niet door je euforiteit vergist? En anders is het inderdaad een heel misselijke grap!!!!!! Ik duim voor je!!

ja heb het 2 keer gevraagd Boos!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:23

Mijn vriend woont in de Reeshof en morgenavond ga ik naar hem toe. We zullen een extra grote ronde lopen met de hond en onze ogen goed open houden. Sterkte! Ach gut

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 19:47

Lotje02 schreef:
Mijn vriend woont in de Reeshof en morgenavond ga ik naar hem toe. We zullen een extra grote ronde lopen met de hond en onze ogen goed open houden. Sterkte! Ach gut

meschien kom ik je dan wel tegen loop bijna de hele avond te zoeken , en snachts ook Huilen

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:59

Ach jeetje. Geef de moed niet op!

Ik zit net in een ander topic te schrijven over het hondje van mijn tante dat we na 4 maanden hadden teruggevonden bij mensen die het ook niet hadden doorgegeven. Gelukkig dat er mensen waren die zo eerlijk waren het ons "stiekum" door te geven, omdat ze wisten dat we er allemaal veel verdriet van hadden. Dus zelfs al zouden mensen jouw mooie kat in huis nemen, dan nog kunnen er bekenden/familie van deze mensen zijn die je een tip zouden kunnen geven. Vooral omdat je zoveel moeite doet om hem terug te vinden.

Maar ja, ze is nog niet zo lang weg toch? Misschien verstopt ze zich nog ergens.

Sterkte in ieder geval! Ach gut

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:18

Heb je hem al gevonden???
Sterkte met zoeken en ik hoop dat hij snel weer veilig thuis is!