Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faniek schreef:Mannetjes hebben inderdaad ook tepels, sommige wat beter te voelen dan de anderen dat echter wel
CarinaR schreef:Ohh wat baal ik...
Mijn konijn heeft jonkies... notabene van dr eigen broer... slik...
ze heeft er 4 gekregen, waarvan 1 dood.
Vanacht geboren, of vanmorgen, geen idee, had gister nog het hok schoongemaakt. EN toen lag er nog niets in...
Ik heb aan nijntje zelf helemaal niets gemerkt!
En ik maar denken dat ik 2 vrouwtjes had...
Mannetje gaat dus onder mes. en zit nu dus even bij de cavias in!
Ergens vind ik het ook best leuk hoor!
Maar zie ze maar is kwijt te raken...
Iemand tips, moet ik ze wegen of iets?
CarinaR schreef:Anneliesdj, ik snap je reactie helemaal, maar dit nest was ECHT NIET de bedoeling, en vind je reactie erg jammer!
anneliesdj schreef:CarinaR schreef:Anneliesdj, ik snap je reactie helemaal, maar dit nest was ECHT NIET de bedoeling, en vind je reactie erg jammer!
Mijn reactie kun je jammer vinden maar is wel waarheid.
Ik snap dat het niet de bedoeling was maar ik ben er nog niet achter of je een prof hebt laten kijken of het beide mannetjes of vrouwtjes waren.
Je kunt wel zeggen dat inteelt pas in 2e of 3e generatie nare gevolgen heeft maar dat is echt niet zo, dat jij dode jongen had zegt wel genoeg.
anneliesdj schreef:CarinaR schreef:Anneliesdj, ik snap je reactie helemaal, maar dit nest was ECHT NIET de bedoeling, en vind je reactie erg jammer!
Mijn reactie kun je jammer vinden maar is wel waarheid.
Ik snap dat het niet de bedoeling was maar ik ben er nog niet achter of je een prof hebt laten kijken of het beide mannetjes of vrouwtjes waren.
Je kunt wel zeggen dat inteelt pas in 2e of 3e generatie nare gevolgen heeft maar dat is echt niet zo, dat jij dode jongen had zegt wel genoeg.