Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wilawander schreef:Kan het niet zijn dat door de weke huid van de doorlig plek een voorwerp (heel klein) is binnengedrongen? Hoeft maar een graszaadje bv. te zijn. De boxer van mijn schoonzus heeft dit op het moment ook. we hebben er trekzalf opgedaan en ingepakt in verband en inmiddels is het bijna weg.
Wilawander schreef:Wilawander schreef:Kan het niet zijn dat door de weke huid van de doorlig plek een voorwerp (heel klein) is binnengedrongen? Hoeft maar een graszaadje bv. te zijn. De boxer van mijn schoonzus heeft dit op het moment ook. we hebben er trekzalf opgedaan en ingepakt in verband en inmiddels is het bijna weg.
Lijkt me toch echt dit aangezien het gelige vocht wat eruit komen. Ik persoonlijk zou het wel inpakken daar het gevaar dat er viezigheid in komt zo veel groter is.
geerke schreef:kun je de hond geen kap opdoen?
of heb je die niet in huis?
crossmonster schreef:Nee juist niet inpakken, dat het vocht eruit komt is juist goed, de derrie moet eruit.
Wel zou ik soda halen , en daarmee verder gaan.
maar met inpakken sluit je het juist af.
meart schreef:wij hebben onze hond ivm doorligplek en eraan willen likken een oud t-shirt met korte mouw aangetrokken....boven op de rug een knoop erin leggen....het likprobleem was opgelost en een kap was niet nodig...
Wilawander schreef:Wilawander schreef:Kan het niet zijn dat door de weke huid van de doorlig plek een voorwerp (heel klein) is binnengedrongen? Hoeft maar een graszaadje bv. te zijn. De boxer van mijn schoonzus heeft dit op het moment ook. we hebben er trekzalf opgedaan en ingepakt in verband en inmiddels is het bijna weg.
Lijkt me toch echt dit aangezien het gelige vocht wat eruit komen. Ik persoonlijk zou het wel inpakken daar het gevaar dat er viezigheid in komt zo veel groter is.
geerke schreef:hoe is het nu met je hond??
geerke schreef:dat is goed nieuws!!gelukkig is het niet wat ik dacht(hygroma)
Het was dus echt ontstoken...het zal nu wel snel genezen!!!
het beste er mee,en geef je hond een dikke knuffel van mij!