Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
reininglover schreef:bij jacks is dat normaal had ik ergens gelezen (ik dacht telegraaf of het belang van limburg). Ze hebben een heel gespierde achterhand en vinden het net zo makkelijk om op 3 poten te rennen als op 4 en daarom geven ze 1 achterpootje soms rust tijdens het racen.
Althans, zo had ik het begrepen
Onze hond heeft dat ook een tijdje gehad, dan weer manken en daarna ging het weer een tijdje goed en zo ging het op en af. Toen hebben we regelmatig de kussentjes bekeken en bleek dat ze zichzelf had opengebeten tussen de kussentjes en dat was gaan zweren. We zijn als de wiedeweerga naar de da gelopen en het is nog goed gekomen (hond heeft wel een week met een sok rond haar poot moeten lopen :p). Onze hond is trouwens een kruising van lab x weimaraner
blokje schreef:reininglover schreef:bij jacks is dat normaal had ik ergens gelezen (ik dacht telegraaf of het belang van limburg). Ze hebben een heel gespierde achterhand en vinden het net zo makkelijk om op 3 poten te rennen als op 4 en daarom geven ze 1 achterpootje soms rust tijdens het racen.
Althans, zo had ik het begrepen
Onze hond heeft dat ook een tijdje gehad, dan weer manken en daarna ging het weer een tijdje goed en zo ging het op en af. Toen hebben we regelmatig de kussentjes bekeken en bleek dat ze zichzelf had opengebeten tussen de kussentjes en dat was gaan zweren. We zijn als de wiedeweerga naar de da gelopen en het is nog goed gekomen (hond heeft wel een week met een sok rond haar poot moeten lopen :p). Onze hond is trouwens een kruising van lab x weimaraner
dat is niet waar