Konijnen op stal.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IlsjePilsje

Re: Konijnen op stal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 12:50

Hmmmm wij hadden wel bijna allemaal een eigen geit bij ons paard. Niet zozeer erbij maar meer iedereen die een paard had, had bij ons ook een geit.

Konijn op stal lijkt me best gevaarlijk. Bij die van mij hoef ik het niet te proberen. Staan allebei gigantisch te schuren tegen elk stukje wat uitsteekt. Kan ik elke week het hok maken en in het slechtste geval een nieuw konijn kopen....

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 23:08

mijn konijnen lopen los in het weitje met de stal.
als de pony's daar staan lopen ze dus ook bij de pony's,zowel in de stal als buiten.
nog nooit een probleem gweest.
maar in een kooitje in de stal lijkt me niks.

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 23:14

Bij ons lopen de konijnen los op 't terrein, en ze gaan geregeld even staan snuffelen met een paard in de wei, of een veulen, maar een kooi in de box van je paard..?? Boos! gewoon not done.

Ik moet wel zeggen, gezeldschap zou best kunnen, mijn shet polleke, heeft heel lang 1 konijn om zich heen gehad in de wei.
heel raar, en best vreemd om te zien, en het heeft ook maar een paar maanden geduurd. Dat beest rende steeds maar achter die pony aan, heel bizar..! (Waswel een ram overigens..)

Vreemd.. Bloos

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:10

konijnen in kooitjes Huilen . Mijn konijntje, genaamd keuteltje Clown , loopt ook tussen mijn paardjes. Eet gemeenschappelijk uit hun voerbakjes en hooinetjes en gaat met hun gezellig mee naar de wei of naar de stal. (open stal) Soms ligt ie breeduit in de paddock maar haar is tot nu toe nog nooit iets overkomen. Paarden weten echt wel waar ze hun poezelige hoefjes moeten neerzetten.
Haar naamt heeft ze te danken aan haar kleur. Wilde 's avonds keutelts rapen toen huppelde het keuteltjes weg. Cool