@ Aswas; Jaaaa ik ook, dat wil je niet weten! Ben zo ontzettend benieuwd naar hoe het allemaal lopen zal... Wat betreft katten, denk dat dat gewoon aan (of eigenlijk af) te leren is toch? Ik ken iemand met een dogo die twee katten heeft en dat gaat prima, maar goed dat kan natuurlijk een eenzijdig beeld zijn.
@ Barocco; Leuk joh! Ik hoop dat hier ook een gezellige boel wordt! Ons teefje is erg rustig dus misschien dat ze hierdoor nog wel wat actiever wordt. Vind het altijd zo leuk als ze lekker kan spelen! Steriliseren is inderdaad wel extra veilig.. Hoe hebben jullie dat ervaren? Is ze veranderd na de sterilisatie? Qua gedrag, energie, vacht, aanleg om dik te worden, etc ?
@ Dnieze; Kan me er wel iets bij voorstellen!
Oud hondje, komt er zo'n vrolijke drukke guppenkop bij
Moet toch even wennen zijn! Dat zullen wij waarschijnlijk gelukkig niet hebben aangezien ze uit hetzelfde nest komen. Als ze nou maar niet samen allerlei flauwe geintjes gaan bedenken 
@ Nanna; Fijn dat het uiteindelijk toch helemaal goed gaat. Ik kan me best voorstellen dat het niet gewaardeerd wordt als er ineens een indringer op het toneel verschijnt.. Wij gaan de honden buiten kennis met elkaar laten maken, kunnen ze lekker spelen en moe worden en dan gaan we naar binnen. Dan maar hopen dat het allemaal goed gaat en klikt! Tot nu toe vind Gaia alle loge'tjes even lief en interessant en gebruikt ze ze mooi als speelmaatjes. En die dominantiestrijd ja die zal er misschien ook wel komen. Ik heb van de fokker begrepen dat de teefjes van dit ras thuis altijd de baas zijn. Maar we zullen het wel zien... Ben erg benieuwd!
Vandaag gaan we halsband/mand/kussens etc halen