pf mensen, wat een ras!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

shadowprince

Re: pf mensen, wat een ras!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 22:11

lativia1 schreef:
komt die vrouw lang gefietst en geeft ze de hond een trap omdat hij niet luistert.

ik ben nog nooit zo boos geweest. die vrouw vond dat het voor mij een leermoment moest zijn en dat ik die hond maar beter moest opvoeden. ik had het gehad. die hond luisterde prima en als dat idiote kind dat ook had gedaan was er niks aan de hand geweest, maar je geeft een hond toch geen trap??? ik heb die vrouw echt voor alles en nog wat uitgemaakt en daar heb ik ook absoluut geen spijt van. daarbuiten was zij de enige die fout was omdat je daar überhaupt niet mag fietsen.

echt dat had ze bij mn vriend moeten doen, had ze een heel groot probleem...
maar niet alleen bij hem ben ik bang, ik wordt niet gauw echt boos, maar dan krijgt ze hem hoor

zomaar een hond schoppen, dat is het zelfde als dat jij dat kind een trap onder de reet gaf en zei dat ze moest kappen met dat gegil!

pf mensen echt een dom ras

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 22:12

Oh Lativia, ik had denk ik de mevrouw de eerste keer spontaan van de fiets getrapt, echt waar waar halen ze het lef vandaan.

shadowprince

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 22:16

kun je zo'n dier in 1 x mee verknallen dat ze wel vals worden op alles wat maar fiets of vrouw is of in de buurt komt en onverwachte bewegingen maakt, de doos!

Bonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 22:16

nou dat had ik dus bijna gedaan.. kon me nog net inouden. maar de tweede keer had ik ze wel. het koste echt moeite om die vrouw en dat domme kind niet een klap te verkopen.

ik heb het voor mezelf maar gerelativeerd met de gedachte dat dat dat mens ecgt gewoon geen hersens en gevoel heeft.

ze wist zelfs te beweren dat mijn hond (ja HOND van 9 maanden) meer verstand zou moeten hebben dan haar dochter van 4 (heeft hij denk ik ook maargoed dat had dan vooral met dat kind te maken) ik bedoel.. een hond is en slim dier, mar hij kan niet relativern en niet verder kijken dan zijn eigen belang, daarbuiten kent een hond ook alleen die dingen die wij hem leren dus haar geschreeuw drink natuurlijk niet tot hem door, ja het jutte hem op en hij wilde spelen.

idd, mensen een dom ras

Bonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 22:18

gelukkig heeft hij er niets aan over gehouden, maar anders had ze nog wel op een bezoekje kunnen rekenen, (of aangifte van dierenmishandeling) nog beter.. allebij

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 22:30

UIt onderzoek is gebleken dat de tekkel de meeste bijt incidenten veroorzaakt. Nou ooit iemnd daar iets over horen zeggen...

de stafford is inderdaad een heel vrolijke enthousiaste hond, jammer dat mensen zo doen.

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 22:42

Ik ben ineens heel blij met mijn buurt, waar mijn boerboeletje gewoon los mee kan lopen en met kleine hondjes kan spelen zonder ooit commentaar te krijgen. Dat kan zo te lezen ook heel anders....

shadowprince

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 22:43

kan hier over het algemeen ook, mensen vinden hem ook geweldig etc. maar er zitten gewoon van die rotte eieren tussen hihi

Bonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 22:50

hier precies zo. ik heb echt nog nooit commentaar gehad op mijn hond (ja alleen zeer positief) naaja je hebt mensen....