2 konijnen koppelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rosita

Re: 2 konijnen koppelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 01:06

Met een leuk koppeltje uit de opvang ben je nog goedkoper uit ook dan met dierenwinkelnijnen.

Recent is 1 van onze 2 konijnen overleden. De overgebleven voedster hebben we maar meteen aan *drie* andere konijnen gekoppeld. Niemand wist meer met wie ze ruzie zou moeten maken Knipoog Het is nu een actief koppel wat zo te zien plezier van elkaar heeft. Eén castraat man en 3 voedsters, wel een buitenverblijf van 3x3 meter. Dat laatste is volgens mij essentieel, of je iemand niet zo heel aardig vindt en die zit je de hele dag op de lip in een standaard konijnenhok of dat je de ruimte en gelegenheid hebt om elkaar even níet tegen te komen.....

www.asielgoofy.nl zijn we geweest. Aardige mensen

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 12:21

Mijn favoriete konijnen opvang. Daar komen al mijn nijntjes vandaan. Veel ruimte wil niet automatisch zeggen dat het wel goed gaat. Een van mijn konijnen heeft in een nieuw gebied een nieuw konijn tot verlamming gebeten We spreken dan over een gebied van 1500 vierkante meter en over 4 konijnen. 1 konijn leeft daarom nu buiten dit gebied bij de paarden op 1 hectare. Maar nog steeds ontmoeten ze elkaar bij het hek om effe lekker te bekvechten. Zoek gewoon een leuk gecastreerd mannetje bij de opvang. Neem je nijntje mee en kijk op welk leuk kereltje hij valt, Kaarsjes erbij candelight muziek en iedereen blij Clown

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 18:45

ik héb al 2 konijnen,tis niet dat ik ze nog moet halen ofzo en ik ben zelf gek op ze dus ik ga er niet een wegdoen om vervolgens weer een ander te halen..

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 08:50

Silvaantje schreef:
ik héb al 2 konijnen,tis niet dat ik ze nog moet halen ofzo en ik ben zelf gek op ze dus ik ga er niet een wegdoen om vervolgens weer een ander te halen..

Sorry Silvaantje, 't was een klein zijstapje en en kans om konijnenopvang te promoten als prlaats waar je een konijn kunt aanschaffen. Ik hoop dat jouw konijnen net zulke vrienden worden als die van mij zijn.