Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XxSultanxX schreef:hyawatta schreef:zal de kiezen snel na laten kijken, die kunnen er zo uit geknipt worden, assistente houd de caaf vast en de DA knipt de tanden is geen Narcose voor nodig hoor.
misschien in sommige gevallen wel maar bij die van mij was dat toen niet, en dat ging prima hoor
er is zekker wel een narcose voor nodig , ze zullen bij die van jou wel de voortandjes hebben geknipt , dat gaat zonder narcose .
de kiezen gebeuren MET narcose , ze moeten hellemaal achter in het bekje , en als je eens in je caaf zijn mond hebt gekeken zie je dat je de kiezen niet kan zien omdat de ( hoe leg je dat uit) het in de mond voor de kiezen de huid tegen elkaar aan komt .
de caaf krijgt een narcose en een klemmetje in zijn mond om zo bij de kiesjes te komen
er is dus zekker narcose voor nodig !
mijn cavia is hier ook 3 x aan geholpen .
hyawatta schreef:XxSultanxX schreef:
er is zekker wel een narcose voor nodig , ze zullen bij die van jou wel de voortandjes hebben geknipt , dat gaat zonder narcose .
de kiezen gebeuren MET narcose , ze moeten hellemaal achter in het bekje , en als je eens in je caaf zijn mond hebt gekeken zie je dat je de kiezen niet kan zien omdat de ( hoe leg je dat uit) het in de mond voor de kiezen de huid tegen elkaar aan komt .
de caaf krijgt een narcose en een klemmetje in zijn mond om zo bij de kiesjes te komen
er is dus zekker narcose voor nodig !
mijn cavia is hier ook 3 x aan geholpen .
XxSultanxX schreef:zonder narcose !?
hyawatta schreef:XxSultanxX schreef:zonder narcose !?
ja zonder narcose en dat ging prima hoor, was gewoon dat klemmetje zodat de wangetjes zeg maar van elkaar waren en toen zo de kiesjes eruit geknipt
XxSultanxX schreef:zonder narcose !?