Kat drinkt alles wat ie tegenkomt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Re: Kat drinkt alles wat ie tegenkomt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 09:02

Haha! Klinkt raar ik weet het, maar door vochtvreters word de lucht in je huis heel droog en kunnen ze meer dorst krijgen.
Ik denk eigenlijk dat die van jou een zuipschuit is en je er mee moet leren leven dat je z'n waterbak 10 keer per dag vult.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 20:07

Nou, dat valt reuze mee *LOL*
Hij drinkt niet bijzonder veel, hij drinkt alleen wat vreemde dingen Haha!

We hebben zojuist trouwens ook weer een sterk staaltje meegemaakt hoor:
We zitten buiten te eten, de pot schaftte gegrilde kipfilet en sla.
Geef ik hem nadat we uitgegeten waren m'n bord met daarop een stukje (ongekruide) kipfilet, en wat doet ie: hij eet de sla op.
Vreemde vogel die Rooyke Haha!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 05:05

mijn kat eet al jaren sla... maar enkel met mayonaise.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 05:29

Elmo heeft er ook een handje van, die wil ook alles proeven. Vooral op alcoholische dranken is ie verzot, daar zuipt ie rustig het hele glas van leeg Nagelbijten / Gniffelen Clown Cola oid is altijd 1 slokje, als ik een glas alcohol 'laat slingeren' moet ik 'm goed in de gaten houden. Ik probeer het wel te voorkomen, maar soms is ie me gewoon te snel af (en stiekem is het ook wel grappig dat zijn reactie op alcohol hetzelfde is als bij mij: hij wordt akelig knuffelbaar ROFL Normaal zal het vast niet zijn, maar mijn katten sporen nou eenmaal niet helemaal Clown Overigens eet hij ook altijd de pitabroodjes op (dwz: een paar hapjes) en Koekie de shoarma, om maar even iets te noemen.

*edit: ik zag iets van vroeg bij de moeder weggehaald zijn... Ik heb Koekie en Elmo met 2 weken gevonden, dus - mn bij Elmo - zou daar zeker een kern van waarheid in kunnen zitten... Het stomme is dan weer wel dat ie walgt van vlees - tenzij in blikvariant - en kattensnoepjes...